|
| کد مطلب: ۴۰۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

مسی و رونالدو طاقت دوری از هم را ندارند!

مسی و رونالدو طاقت دوری از هم را ندارند!

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ورزش سه، دو فوق ستاره دنیای فوتبال در دو دهه اخیر این روزها حداقل در لیگ قهرمانان شرایط خوبی را سپری نمی کنند و هیچدام قادر به راهیابی به مراحل پایانی نیستند. دیشب یوونتوس علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان نتوانست از سد پورتو عبور کند و در نهایت در مرحله یک هشتم نهایی با لیگ قهرمانان وداع کرد تا کریستیانو رونالدو مانند سال گذشته حذف در این مرحله را تجربه کند.

اما شرایط برای لیونل مسی و بارسلونا نیز متفاوت نبود. بارسا نیز امشب علیرغم خلق موقعیت های فراوان، ۱-۱ در خانه پاری سن ژرمن متوقف شد تا خبری از این تیم و لیونل مسی نیز در یک چهارم نباشد. مسی علیرغم به ثمر رساندن یک گل تمشایی، یک ضربه پنالتی و یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا در حذف زودهنگام تیمش نقش آفرینی بکند. حالا برای اولین بار از فصل ۰۵-۲۰۰۴، نه مسی و رونالدو در این مرحله حضور ندارند.

جالب اینجاست سه سال قبل و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز همین اتفاق رخ نداد و تیم های ملی آرژانتین و پرتغال در فاصله ای چند ساعته و در مرحله یک هشتم برابر فرانسه و اوروگوئه شکست خوردند تا مسی و رونالدو دوشادوش یکدیگر روسیه را ترک کنند. جالب اینجاست کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، دو ستاره نوظهور دنیای فوتبال هر دو در مرحله بعد حضور دارند.

ارسال نظر

پربازدیدترین