|
| کد مطلب: ۲۸۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

خبرهای خوب برای علی علیپور

خبرهای خوب برای علی علیپور

به گزارش آیندنیوز و به نقل از خبرورزشی، ماریتیمو با گذشت ۱۳ هفته از لیگ برتر پرتغال با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. این تیم تا به اینجای کار ۱۲ گل زده و ۱۶ گل خورده و معدل گل زده این تیم در هر بازی به یک گل نمی‌رسد.

انتظار می‌رود علی علیپور که در لیگ برتر ایران به عنوان آقای گلی دست پیدا کرده با بازگشت به ترکیب ثابت این تیم مشکل گلزنی ماریتیمو را حل کند. او در آخرین حضور در ترکیب تیم ماریتیمو و در بازی با بلننسس در هفته دهم لیگ برتر پرتغال تا دقیقه ۷۵ در میدان حضور داشت؛ اگر چه موفق به گلزنی نشد اما موجب اخراج یکی از بازیکنان حریف شد و در ادامه بازیکنی که به جای او وارد میدان شد دروازه حریف را باز کرد و ماریتیمو به برتری یک بر صفر رسید. علی علیپور بعد از این بازی در جام حذفی مصدوم شد. او هم اکنون توام با حضور در تمرینات گروهی ماریتیمو فیزیوتراپی هم انجام می دهد و به نظر می‌رسد از هفته چهاردهم رفته رفته به ترکیب تیم ماریتیمو نزدیک شود. این تیم در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال باید با ویسنته بازی کند.

سرمربی ماریتیمو در آخرین اظهار نظر در مورد علی علیپور بعد از بازی با بلننسس خطاب به خبرنگاران گفته بود: «علیپور اگر چه در این بازی برای ما گل نزد اما در بازپس گیری توپ خیلی خوب عمل کرد و موجب شد تا ما حملات خطرناکی روی دروازه حریف داشته باشیم و در نهایت به هدف خود که پیروزی در این بازی بود، رسیدیم.»

ارسال نظر

پربازدیدترین