|
| کد مطلب: ۲۵۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی به جوان‌ترهای پرسپولیس اعتماد می‌کند

یحیی گل‌محمدی به جوان‌ترهای پرسپولیس اعتماد می‌کند

به گزارش آیندنیوز و به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس بعد از شکست مقابل اولسان در فینال آسیا در دو بازی لیگ برتری خود هم نتوانست برابر نساجی و ذوب‌آهن به برتری برسد و ٤ امتیاز بسیار مهم را از دست داد. خیلی‌ها دلیل ناکامی پرسپولیس در این دیدارها را نداشتن هافبک بازیساز و مهاجم تمام‌کننده می‌دانند و معتقدند جدایی بشار و محرومیت آل‌کثیر بزرگ‌ترین ضربه را به قهرمان چهار فصل اخیر لیگ برتر وارد کرد.

به غیر از مشکل بازیسازی و جدایی ستاره عراقی پرسپولیس پس از رفتن علی علیپور و محرومیت عیسی آل‌کثیر امسال با مشکلات زیادی در امر گلزنی و خط حمله مواجه شده است.این در حالی است که مهدی عبدی، مهدی مهدیخانی و آرمان رمضانی سه مهاجمی که برای پرسپولیس بازی کردند هنوز انتظارات کادرفنی را برآورده نکرده و موفق به گلزنی نشده‌اند. همین مسئله موجب شده سرمربی پرسپولیس تصمیم بگیرد به یکی دو تن از بازیکنان جوان تیمش اعتماد کند و به آنها برای دیدارهای بعدی آماده‌باش دهد تا در صورت نیاز آنها را بازی دهد.

سعید حسین‌پور هافبک جوان که حتی سابقه بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد و همچنین آریا برزگر که پس از درخشش در تیم نوجوانان ایران به پرسپولیس ملحق شد، از سوی گل‌محمدی آماده‌باش گرفتند تا در صورت نیاز در ترکیب چه به صورت ثابت و چه به صورت تعویضی در جریان مسابقات قرار بگیرند. پرسپولیس دو بازی مهم مقابل تیم‌های سپاهان و استقلال پیش‌ رو دارد و شاید استفاده از این جوانان ریسک بزرگی باشد از همین رو ممکن است کادرفنی سرخپوشان برای بازی دادن به حسین‌پور و برزگر عجله نکنند و پس از پایان این دو بازی مهم از آنها استفاده کنند. از طرفی، ممکن است یحیی بخواهد ریسک استفاده از حسین‌پور و برزگر را بپذیرد و این دو بازیکن را از همین دو بازی مهم آینده وارد میدان کند تا بلکه آنها بتوانند تا حدودی مشکل بازیسازی و گلزنی تیمش را حل کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین