|
| کد مطلب: ۲۱۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

کریم باقری: سه شب است اولسان هیوندای را آنالیز می‌کنیم

کریم باقری: سه شب است اولسان هیوندای را آنالیز می‌کنیم

به گزارش آیندنیوز و به نقل از خبرورزشی، کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و شرایط تیم گفت: از زمانی که وارد کشور قطر شدیم، یک روز به دلیل آزمایش کرونا در قرنطینه بودیم و پس از آن تمرینات را شروع کردیم و تا به امروز، تمرینات خیلی خوب بوده است.

وی افزود: انرژی و انگیزه بین بازیکنان خیلی خوب بوده و تمرینات خیلی خوبی را در این چند روز انجام دادند. خود بازیکنان می‌دانند که در چه شرایطی هستند، بازی فینال و تک بازی و باید تمام قدرت و انرژی‌شان را در این بازی نشان دهند. امیدوارم که در این یکی دو روزه باقیمانده، بتوانیم شرایط خوب‌مان را حفظ کنیم، انگیزه خوبی داشته باشیم و ان شاءالله دل مردم را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به جز وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی مهدیخانی که در فینال حضور ندارند، بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند، انگیزه خوبی دارند و همه مصمم هستند این بازی خیلی مهم را به خوبی پشت سر بگذاریم. این یک بازی مهم در آسیاست و در تاریخ ثبت خواهد شد. ما امیدواریم بتوانیم برای اولین بار قهرمان شویم که افتخاری برای باشگاه پرسپولیس و ایران است. ان شاءالله بتوانیم روز شنبه بازی خوبی داشته باشیم.

باقری در خصوص شناخت از تیم اولسان هیوندای گفت: سه شب است قبل از شام آنالیز می‌کنیم و بازیکنان ۳۰ دقیقه در جلسه حضور دارند که آنالیز را می‌بینند و شناخت خوبی پیدا کردند. اصل کار خود بازیکنان هستند که بتوانند تمام تلاش خودشان را در زمین بکنند تا سربلند بیرون بیایند.

ارسال نظر

پربازدیدترین