|
| کد مطلب: ۲۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پاسخ دیبالا به شایعات: عاشق یوونتوس هستم

پاسخ دیبالا به شایعات: عاشق یوونتوس هستم

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ورزش‌سه، پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس که در این فصل شروع بدی را پشت سر گذاشته بود دیشب برای تیمش در مقابل جنوا گلزنی کرد تا در پیروزی ۳-۱ یووه نقش مثبتی داشته باشد. دیبالا در پایان بازی شایعات درباره تنش بین او و یوونتوس را به شدت تکذیب کرد و گفت صحبتها درباره خروج او از یوونتوس دروغ بوده است.

دیبالا پیش از بازی دیشب در شش بازی قبلی یوونتوس در سری آ موفق به گلزنی نشده بود و در ایتالیا گفته می‌شد به دلیل شک داشتن باشگاه به عملکرد و آمادگی او، مذاکرات برای تمدید قرارداد دیبالا به سال آینده موکول شده است.

دیبالا اما دیشب سرانجام موفق شد طلسم گل نزدن خود در سری آ را بشکند و اولین گل یووه را وارد دروازه جنوا کند. یوونتوس در ادامه با دو گل رونالدو از روی نقطه پنالتی موفق شد حریف را ۳-۱ از پیش رو بردارد.

دیبالا در پایان بازی فرصت را برای تکذیب شایعات درباره مشکلات او با یوونتوس مغتنم دانست و گفت: " درباره قرارداد من و یوونتوس حرفهای زیادی زده شده که دروغ بود. مدیر برنامه‌های من مدتها در تورین بود ولی باشگاه با او هیچ صحبتی درباره اینکه قرارداد من قرار است سال دیگر تمدید شود یا نه نداشته. خیلی بهتر بود اگر به جای دروغ‌، واقعیت گفته می‌شد. چون این صحبتها آن هم در این دوره زمانی باعث شد هواداران در مقابل من جبهه بگیرند آن هم با وجود این همه عشقی که من به یوونتوس دارم".

ارسال نظر

پربازدیدترین