|
| کد مطلب: ۱۹۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

زیدان: مطمئن باشید رئال به لیگ اروپا نمی‌رود

زیدان: مطمئن باشید رئال به لیگ اروپا نمی‌رود

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ورزش سه، به عقیده بسیاری رئال دشوارترین بازی فصل خود را فردا انجام خواهد داد. بازی برابر گلادباخ که شکست در آن به منزله حذف از لیگ قهرمانان و چه بسا رفتن به لیگ اروپا خواهد بود که برای رئال حکم یک تحقیر تاریخی را دارد. رئال در صورت برد به عنوان تیم اول صعود می کند و با تساوی نیز شانس صعود خواهد داشت به شرطی که اینتر هم از سد شاختار عبور کند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« بازی فردا بسیار مهم است و بله؛ حکم فینال را دارد. می دانیم که اگر ببریم، تیم اول گروه خواهیم شد. همه بازی ها حساس هستند و این را قبلا هم گفته ام. بازی فردا فرصت خوبی است تا نشان دهیم چه تیم خوبی هستیم.»

اثبات ارزش ها به عنوان مربی:« وارد این قضایا نمی شوم. برای من مهم فقط پیروزی در بازی فرداست نه اینکه خودم را ثابت کنم. قدرت شکست حریف را داریم و روی همین نیز تمرکز کرده ام.»

مقصر احتمالی حذف:« به این موضوع فکر نکرده و نمی کنم. می خواهیم بازی بزرگی انجام دهیم و می دانیم که کار دشواری پیش رو داریم. من همیشه مثبت فکر می کنم و تمرکزم روی پیروزی است. هر کاری برای برد خواهیم کرد.»

رفتن رئال به لیگ اروپا:« من و بازیکنانم فقط به صعود فکر می کنیم. شما می توانید هر طور دوست دارید فکر کنید و نتیجه بگیرید. ما کارمان را انجام می دهیم.»

اخراج در صورت شکست:« باشگاه هر کاری که صلاح بداند انجام خواهد داد و من فقط تمرکزم روی بازی است. واقعیت این است که به این مساله فکر نمی کنم.»

غیبت والورده:« شرایط او بهتر شده و در حال بازگشت است. هنوز با تیم تمرین نمی کند ولی در حال بهتر شدن است و به زودی در تمرینات گروهی خواهد بود. مصدومیتش پیچیده بود ولی الان خیلی بهتر است.»

فشار بازی:« من و همه در رئال به این بازی های بزرگ و فینال گونه عادت داریم. بازی هایی که تحت فشار شدیدی برگزار می شوند. باید این هیجان را مدیریت کرد و برای برد وارد زمین شد. گذشته ها گذشته و فردا یک بازی دیگر است. فصل جاری هنوز در حد خودمان نتیجه نگرفته ایم و فردا هم اتفاقی که باید رخ بدهد، رخ خواهد داد. دیداری است که باید ارزش های مان را نشان دهیم. مطمئنم این کار را انجام می دهیم.»

ارسال نظر

پربازدیدترین