|
| کد مطلب: ۱۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

شمسایی: امیدوارم لیگ برتر فوتسال با کیفیتی داشته باشیم

شمسایی: امیدوارم لیگ برتر فوتسال با کیفیتی داشته باشیم

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ایرنا، تکلیف لیگ برتر فوتسال بالاخره پس از کش و قوس های فراوان مشخص شد. هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال امروز تصمیم گرفتند که لیگ فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ از ۲۶ آذرماه به صورت رفت و برگشت آغاز شود.

این لیگ در ابتدا قرار بود در از اول آبان ماه شروع شود اما موج جدید کرونا باعث شد تا این رقابت ها به تعویق بیافتد.

«وحید شمسایی» در خصوص شروع لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: ما باید از تصمیم سازمان لیگ تمکین کنیم. متاسفانه این لیگ قرار بود از اول آبان آغاز شود اما این اتفاق رخ نداد و تیم ما از این بابت آسیب های مالی و اقتصادی دید. بازیکنان ما نیز در این چند ماه دچار مصدومیت های متعدد شدند.

وی افزود: به هر حال سوت شروع بازی های زده می شود و برنامه بازی ها نیز اعلام شده و ما باید از این موضوع خوشحال باشیم. ما از الان تکلیف خود را می دانیم و با نهایت تلاش برای شروع لیگ آماده می شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد رفت و برگشت بودن لیگ، تصریح کرد: ما باید با شرایط موجود در کشور پیش رفته و برنامه هایمان را جلو ببریم. حرفه لیگ فوتسال به رفت و برگشت بودن آن است اما در برخی از اوقات مجاب می شویم که کار دیگری کنیم. برخی از لیگ ها به دلیل شرایط کرونایی متمرکز برگزار شد اما در حال حاضر لیگ فوتسال قرار است رفت و برگشت باشد و برای ما فرقی نمی کند که لیگ به چه صورت برگزار شود.

شمسایی خاطرنشان کرد: امیدوارم کیفیت لیگ امسال خوب باشد و نتیجه آن به تیم ملی برسد. من معتقدم که اگر لیگ در اول آبان شروع می شد یک سری از مشکلات را نداشتیم و مجبور نبودیم لیگ را در اواسط تعطیل کنیم اما حالا باید با توجه به شرایط موجود لیگ را برگزار کنیم و به پایان برسانیم.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان باید در نخستین دیدار خود به مصاف میزبان خود یعنی تیم شهید منصوری قرچک برود.

ارسال نظر

پربازدیدترین