|
| کد مطلب: ۱۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا حقیقی: در اینستاگرام به هیچ کس کنایه نزدم

علیرضا حقیقی: در اینستاگرام به هیچ کس کنایه نزدم

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ایلنا، علیرضا حقیقی سنگربان سابق تیم ملی سال گذشته به نساجی مازندران پیوست تا بعد از سال‌ها دوری دوباره به ایران باز گردد. حقیقی در تابستان سال جاری به گل گهر سیرجان پیوست تا شاگرد امیر قلعه‌نویی در این تیم باشد. بخش کوتاهی از مصاحبه او را می‌خوانید:

*متاسفانه برای حضور در اروپا مشکل کسب اجازه کار دارم که یک وقت دادگاه برای ما تعیین کرده‌اند. زمان این دادگاه اردیبهشت ماه سال جاری بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا آن را کنسل کردند و من منتظر اعلام معرفی زمان جدیدی هستم تا مشکل خود را رفع کنم. به همین دلیل من مجبور بودم در ایران بمانم و بازی کنم. نمی‌خواهم وارد بحث پرسپولیس بشوم. این اتفاق درست یا غلط، زشت یا زیبا محقق نشد. من هم به تصمیم کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس احترام می‌گذارم ‌و برای آنها از صمیم قلبم آرزوی موفقیت می‌کنم.

*بعد از به خدمت گرفتن حامد لک در اینستاگرام پستی منتشر شد که برخی حواشی را به وجود آورده بود اما به هیچ وجه بحث کنایه‌ای نبود. متاسفانه عده ای به دنبال آن هستند تا مسائل را نوع دیگری نشان دهند. هر کسی یک برداشتی از این مطلب داشت و من هم نمی‌توانم برداشت همه را تغییر بدهم.

*تا اکنون فرصتی برای من به وجود نیامده بود تا با امیر قلعه نویی کار کنم. قطعا ایشان یکی از بزرگ‌ترین مربیان فوتبال ایران هستند و من همیشه نسبت به ایشان ارادت داشته‌ام. گل گهر این فرصت را هم به من داد و هم به ایشان تا بتوانیم با هم کار بکنیم و تاکنون چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم.

*همیشه گفته‌ام بازیکن حرفه‌ای باید بازی خود را به بهترین نحوه انجام دهد و این سلیقه مربی است که بازیکن را به تیم ملی دعوت کند یا نه. طبیعتا این برای بازیکنی که هدفش لباس تیم ملی است سخت است که دعوت نمی‌شود و یک مقدار برای بازیکن سخت است و کاری نمی‌توان کرد. سرمربی تیم ملی تشخیص داده من یا بازیکنان دیگری در این لیست نباشند.

ارسال نظر

پربازدیدترین