|
| کد مطلب: ۱۱۹۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

بودجه ۶۰۰ هزار دلاری پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی با مشکل مالی شدید مواجه است و با این شرایط گزینه‌های بسیار محدودی پیش روی سرخپوشان قرار دارد.

بودجه ۶۰۰ هزار دلاری پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی
منبع: تسنیم |

 

پروسه جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس فعلاً بدون نتیجه ادامه دارد و سرخ‌ها هر روز در حالی به سراغ بررسی گزینه‌های جدید می‌روند که شنیده می‌شود این باشگاه بودجه‌ای در نهایت 500 تا 600 هزار دلاری برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته است.

در این شرایط اما اکثر گزینه‌های پیشنهادی به باشگاه پرسپولیس مبلغی بیش از یک میلیون دلار از این باشگاه درخواست کرده‌اند که مذاکره با همگی آنها بدون نتیجه مانده است. در این بین با توجه به میزان بودجه باشگاه پرسپولیس، به تازگی نبیل بحوی مهاجم مراکشی - سوئدی فصل گذشته قطر اس سی به سرخپوشان معرفی شده است تا مذاکرات با این بازیکن انجام شود.

این بازیکن 32 ساله که سابقه حضور در بوندس‌لیگا و تیم آاِک آتن یونان را دارد، فصل گذشته تنها 9 بازی برای قطر اس سی انجام داد و هیچ گلی برای این تیم به ثمر نرساند و اکنون نیز بازیکن آزاد است. بحوی حاضر است با قراردادی حدود 500 هزار دلار به پرسپولیس بپیوندد و باید دید آیا سرخپوشان با این بازیکن وارد مذاکرات جدی خواهند شد یا خیر.

باشگاه پرسپولیس همچنین در فصل نقل‌وانتقالات به شدت دنبال جذب یک دروازه‌بان زیر 23 سال خارجی بود تا یک نیمکت‌نشین مطمئن برای علیرضا بیرانوند داشته باشد، اما ظاهراً این پروژه نیز بدون نتیجه باقی مانده است.

پرسپولیسی‌ها قصد داشتند نهایتاً حدود 100 هزار دلار برای جذب دروازه‌بان زیر 23 سال هزینه کنند که با توجه به اتمام زمان نقل‌وانتقالات، دروازه‌بان زیر 23 سال آزاد که شرایط حضور در لیگ ایران را داشته باشد در بازار وجود ندارد و به نظر می‌رسد این پروژه نیز بدون نتیجه رها شده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین