|
| کد مطلب: ۱۱۸۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

استقلال با ۱۳ بازیکن در لیگ برتر؟ / شاید پنجره آبی‌ها بسته است و کسی نمی‌داند!

جواد نکونام گفته لازم باشد با ۱۳ بازیکن مهیای حضور در بازی‌های این فصل لیگ برتر می‌شود و با استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگند.

استقلال با ۱۳ بازیکن در لیگ برتر؟ / شاید پنجره آبی‌ها بسته است و کسی نمی‌داند!

پیش بینی می‌شود با رفتن ریکاردو ساپینتو مشکلات استقلال حل شود اما آش همان آش است و کاسه همان کاسه. مشکلات مالی و مدیریتی به قوت خود باقی است تا جایی که همه تیم‌ها به خصوص تیم‌های مدعی با همه نفرات تمرین می‌کنند اما استقلال با کمبود بازیکن روبرو است. تا جایی که جواد نکونام سعی می‌کند، اینروزها تمرینات خود را با بازیکنان امید رونق ببخشد. از سویی هیچ بازیکنی را کنار نزده در حالی که به خوبی می‌دانیم برخی از بازیکنان در لیست نهایی او قرار ندارند و به این بهانه در اردو حضور دارند که بازیکن جدیدی جذب نشده است.

سرمربی تیم استقلال گفته اگر لازم باشد با ۱۳ بازیکن به جنگ با رقبا خواهد رفت و این بدین معنی است که از سمت خود استعفاء نخواهد کرد.

۴۸ ساعت از انتخاب مدیر جدید سپری شده است و باز هم بازیکن جدیدی به ترکیب تیم اضافه نشده است در حالی که همین ۴۸ ساعت برای استقلال حیاتی بود و باشگاه دستکم می‌توانست، قرارداد یک دو بازیکن قدیمی‌از جمله سعید مهری  و محمد حسین مرادمند را تمدید کند.

شاید هم پنجره تیم استقلال بعد از جذب آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی بسته شده است. استقلال آنقدر در جذب بازیکن کند پیش می‌رود که این شائبه ایجاد شده است و شاید هم یک خنده و قضاوت تلخ در مورد وضعیت اینروزهای استقلال است!

ارسال نظر

پربازدیدترین