|
| کد مطلب: ۱۱۸۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

هواداران پرسپولیس، حضور بیرانوند در استقلال را منتفی کردند!

به نظر می‌رسد واکنش‌های هواداران پرسپولیس و درخواست‌های آنها از دروازه‌بان اول تیمشان در فصل گذشته باعث شد تا او قید حضور در استقلال را زده و از امضای قرارداد جنجالی با این تیم تا حد زیادی پشیمان شده است.

هواداران پرسپولیس، حضور بیرانوند در استقلال را منتفی کردند!
منبع: ایرنا |

سنگربان اول تیم ملی فوتبال ایران که در فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی ایفا کرد با پیشنهاد جذاب و وسوسه‌انگیزی از سوی باشگاه استقلال روبرو شده است. بیرانوند که اختلافاتش با مدیریت باشگاه پرسپولیس منجر به فسخ قراردادش شد طی روزهای گذشته جلساتی را با مدیران پرسپولیس برگزار کرد اما صحبت‌های طرفین بی نتیجه بود و در این میان نیز پیشنهاد سنگینی از سوی استقلال به دست سنگربان تیم ملی رسید که باعث شد روند مذاکرات طرفین تغییر کند.

تصمیم علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس مبنی بر فسخ یکطرفه قرارداد با این باشگاه و شایعه مذاکرات استقلال با این دروازه‌بان ملی‌پوش باعث شده تا هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه شخصی وی از دروازه‌بان محبوب تیمشان درخواست کنند قید این انتقال را بزند و از رفتن به تیم رقیب خودداری کند.

هواداران پرسپولیس جلوی انتقال بیرانوند به استقلال را گرفتند!

افشین پیروانی و چند بازیکن پرسپولیس نیز امروز با منتشر کردن استوری در صفحات شخصی‌شان به این انتقال احتمالی واکنش نشان دادند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، وحید امیری ضمن حمایت از بیرانوند، این انتقال را رد کردند و معتقدند بیرانوند در ایران جایی به جز پرسپولیس بازی نمی‌کند.

با وجود آنکه این پیشنهاد در ۲۴ ساعات گذشته به مهم‌ترین خبر فوتبالی و نقل و انتقالات تبدیل شده است اما یکی از نزدیکان بیرانوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا از منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال خبر داد. او بر این باور بود بیرانوند به طور حتم نمی‌تواند احساسات و عواطف میلیونها هوادار پرسپولیس را نادیده گرفته و تصمیمی بگیرد که دل آنها را بشکند!

آن چه حتمی به نظر می‌رسد دعوای بیرانوند و باشگاه پرسپولیس به اوج خود رسیده است و آنها حداکثر تلاش خود را به کار خواهند بست تا حرف خود را به کرسی نشانده و ثابت کنند فسخ قرارداد قانونی یا غیر قانونی بوده است.

این اختلاف در روزهای اخیر عمیق شده است که حتی منجر به این شود بیرانوند دلش راضی نشود با مدیریت فعلی پرسپولیس ادامه همکاری بدهد مگر اینکه گل محمدی پا پیش گذاشته و از نفوذ خود روی شاگردش استفاده کند و او را راضی به برگشت کند در غیر این صورت بیرانوند اولی به پیشنهاد خارج کشور فکر خواهد کرد تا بیش از این جایگاهی را بین هواداران پرسپولیس از دست ندهد.

به احتمال زیاد علی رضا بیرانوند به زودی بیانیه‌ای را صادر خواهد کرد و تمام اتفاقات اخیر را تشریح کند. او در این بیانیه اعلام کرد از استقلال پیشنهاد سنگین داشته اما به خاطر هواداران حاضر به انجام این انتقال جنجالی نشد.

زمانی که این گزارش نوشته شد است تقریبا حضور بیرانوند در استقلال منتفی شده است و او به خاطر هواداران و تبعاتی که ممکن است در فوتبال و زندگی‌اش بگذارد قید پیشنهاد آبی‌ها را زده است مگر اینکه در ساعات آینده اتفاقات عجیب غریبی رخ دهد که بار دیگر نظرش تغییر و جنجالی‌ترین انتقال دو تیم بعد از مهدی هاشمی نسب را رقم بزند.

ارسال نظر

پربازدیدترین