|
| کد مطلب: ۱۱۸۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

مهدی تاج: ۴ ورزشگاه آماده میزبانی از بانوان هستند

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است اگر قانون سقف بودجه برای باشگاه‌های فوتبال کشورمان تصویب نمی‌شد، همه باشگاه‌ها تا سال آینده زیان‌ده می‌شدند.

مهدی تاج: ۴ ورزشگاه آماده میزبانی از بانوان هستند
منبع: تسنیم |

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره جدیدترین خبرهای فدراسیون به رادیو ورزش گفت: تفاهم‌نامه‌ای با عراق امضا کرده‌ایم که به نفع ماست و اردوهای بیشتری را در آنجا برگزار می‌کنیم. آنها نیز در کرمانشاه و خوزستان حضور پیدا می‌کنند. علاوه بر این، در حال امضای تفاهم‌نامه مهمی با عربستان هستیم، زیرا ما دو قدرت فوتبالی آسیا به شمار می‌آییم.

وی در مورد باشگاه‌های فوتبال کشورمان تصریح کرد: سقف بودجه قراردادها را تعیین خواهیم کرد. اگر این کار انجام نمی‌شد، مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاه‌ها زیان‌آور هستند. با این حال به دنبال ساماندهی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از آغاز فعالیت کانال ویژه ورزش بانوان در زیرمجموعه رادیو ورزش، درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده است که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را برعهده دارد.

تاج درباره نحوه اجرای این طرح خاطر نشان کرد: وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه‌ریزی می‌کنند. آمدن و نیامدن بانوان دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن و غدیر اهواز که مناسب است، بانوان حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین