|
| کد مطلب: ۱۱۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

چهار سناریوی احتمالی امباپه؛ بزرگ‌ترین بمب نقل‌وانتقالاتی فوتبال

تابستانی طولانی برای امباپه در پیش است و باشگاه تا تصمیم نهایی این بازیکن روزهای سختی را در سردرگمی خواهد گذراند.

چهار سناریوی احتمالی امباپه؛ بزرگ‌ترین بمب نقل‌وانتقالاتی فوتبال

کیلیان امباپه از زمانی که نامه‌ای به پاری‌سن‌ژرمن فرستاد و تایید کرد که قراردادش را تا سال ۲۰۲۵ تمدید نخواهد کرد، سیل شایعات را جاری کرد. این کار ضرورتی نداشت زیرا کافی بود تا قبل از ۳۱ جولای حرکتی انجام ندهد تا این بند در قراردادش فعال شود.

چیزی که این بازیکن به دست آورد این است که همه طرف‌های ذینفع را در حالت آماده‌باش قرار دهد. اینها سناریوهایی هستند که مهاجم پی‌اس‌جی با آنها روبروست. هر ۴ گزینه امکان‌پذیر هستند و دو مورد از آنها بیشتر به نفع رئال مادرید است.

تمدید نکردن و خارج شدن به صورت رایگان در ژوئن ۲۰۲۴

این گزینه‌ای است که خود بازیکن با توجه به نامه‌ای که به باشگاه ارسال کرده، اظهارات بعدی او، برخی تکذیب‌ها در شبکه‌های اجتماعی و اظهاراتش در نشست خبری در نظر دارد.

امباپه از طریق کانال‌های مختلف به صراحت اعلام کرده که می‌خواهد یک سال باقی مانده از قراردادش را تکمیل کند و به همین دلیل آن نامه را ارسال کرده و اعلام کرده که قراردادش را تمدید نمی‌کند. در همان زمان، او گزارشی از نشریه لاپاریزین را تکذیب کرد که ادعا می‌کرد او می‌خواهد تابستان امسال به رئال مادرید برود. در این بین، پاری‌سن‌ژرمن به وضوح شکست می‌خورد زیرا پس از تلاش بسیار زیاد برای امضای بزرگترین قرارداد تاریخ ورزش با او، شاهد خروج این بازیکن در ژوئن ۲۰۲۴ بدون گذاشتن یک یورو در خزانه باشگاه خواهند بود. رئال مادرید نیز به گفته خودی‌ها روی این گزینه شرط‌بندی کرده است. آنها باید تا اول ژانویه منتظر بمانند تا با امباپه قرارداد ببندند و از تجربه ماه مِی گذشته دوری کنند، زمانی که این بازیکن به دلیل اینکه هیچ تعهدی با باشگاه امضا نکرده بود کنار رفت و در نهایت با پاریسی‌ها تمدید کرد.

تابستان امسال به رئال مادرید برود

پاری‌سن‌ژرمن توافق با رئال مادرید برای مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو را تکذیب کرد. با این حال، جدایی امباپه در حال حاضر تنها گزینه پاریسی‌ها برای اجتناب از رفتن او به صورت رایگان است.

قطر باید این بازیکن را وارد بازار کند و منتظر پیشنهادات باشد. مشکل اینجاست که علاوه بر توافق پاری‌سن‌ژرمن و مادرید و فراموش نکردن روابط بد دو باشگاه، امضای امباپه نیز لازم است. از سوی دیگر این اولین بار است که باشگاه فرانسوی بازیکن شاخص خود را وارد بازار می‌کند. برای مادرید خوب است که بازیکن را الان به دست آورد، به خصوص در فصلی که جای یک شماره ۹ در تیم خالیست و علیرغم آمدن ژوزلو، خط حمله ضعیف است و جدایی بنزما کار را برایشان سخت کرده است.

اجرای گزینه سال آخر

این نامحتمل‌ترین گزینه است، اما این اولین بار نیست که امباپه نظر خود را تغییر می‌دهد، بنابراین بهتر است این گزینه را رد نکنیم. این گزینه خلاف گفته‌های امباپه در نامه‌اش را نشان می‌دهد، اینکه او قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند. این مانور تاریخ انقضا دارد و طبق قرارداد فعلی باید قبل از ۳۱ جولای انجام شود.

امضای قرارداد جدید از ۳۱ جولای

پاری‌سن‌ژرمن زمان دارد تا نظر امباپه را تغییر دهد. او تا ۱ ژانویه ۲۰۲۴ نمی‌تواند با رئال مادرید قرارداد ببندد، اما تا آن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن زمان خواهد داشت تا به او قرارداد جدیدی با مبالغ و سال‌های جدید پیشنهاد دهد. این گزینه برای امباپه که به صراحت اعلام کرده تمدید نخواهد کرد و احتمالا دروازه مادرید را خواهد بست، خیلی خوشایند نخواهد بود. در این سناریو، رویای پاری‌سن‌ژرمن این است که تیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و کیلیان بار دیگر احساس خوشحالی کند تا جایی که نظر خود را تغییر دهد.

ارسال نظر

پربازدیدترین