|
| کد مطلب: ۱۱۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

تصویری از مازراتی آخرین مدلی که مهدی ترابی وارد کشور کرد

شب گذشته سایت طرفداری لیستی از خودروهای واردشده توسط فوتبالیست‌ها را منتشر کرد که در آن نام مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس هم دیده می‌شد که یک مازراتی گریکاله ۲۰۲۳ وارد کشور کرده است.

تصویری از مازراتی آخرین مدلی که مهدی ترابی وارد کشور کرد

گریکاله جدیدترین محصول مازراتی پس از عرضه مدل اسپرت لوکس MC20 است که به‌تازگی وارد بازار خودرو شده است.

مشخصات فنی مازراتی وارداتی مهدی ترابی

مازراتی گریکاله در سگمنت کراس‌اوور قرار دارد و در طبقه‌بندی محصولات مازراتی، یک رده پایین‌تر از مازراتی لوانته قرار خواهد گرفت. گریکاله در بازار جهانی رقیب نزدیک پورشه ماکان خواهد بود و با یک موتور شش سیلندر خورجینی به دست مشتریان خواهد رسید.

گریکاله نام یک باد مدیترانه‌ای است که مازراتی آن را برای نام‌گذاری اتومبیل خود برگزیده است. این خودرو از سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد. نکته جالبی که نظر منتقدان را در مورد مازراتی گریکاله به خود جلب کرده است، طراحی قسمت جلویی این خودرو است که شباهت بسیاری به فورد پوما دارد و گویا با یک فورد پوما بزرگتر و لوکس‌تر مواجه هستیم. طراحان مازراتی سعی کرده‌اند با افزودن کیت بدنه به این خودرو، ظاهر گریکاله را از پوما تمایز دهند.

پیشرانه V6 سه لیتری مشترک با مازراتی MC20، زیر کاپوت گریکاله قرار دارد و قدرت‌بخش این خودرو است. این موتور ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و گیربکس هشت سرعته ZF نیز وظیفه رساندن قدرت به چرخ‌ها را در گریکاله برعهده دارد. شتاب صفر تا صد رسمی مازراتی گرکاله ۳٫۸ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۸۵ کیلومتربرساعت بالغ خواهد شد.

تصویری از مازراتی آخرین مدلی که ترابی وارد کشور کرد

تصویری از مازراتی آخرین مدلی که ترابی وارد کشور کرد

تصویری از مازراتی آخرین مدلی که ترابی وارد کشور کرد

 

ارسال نظر

پربازدیدترین