|
| کد مطلب: ۱۱۷۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد

ساعت‌های خاص بر دستان قهرمانان خاص + عکس

صفحه مشهور ساعت‌های سلبریتی‌ها تصاویر و ارزش ساعت‌های قهرمانان منچسترسیتی را به اشتراک گذاشت. ساعتی که جک گریلیش در جشن قهرمانی سیتی پوشیده بود سه برابر بیشتر از ساعت ارلینگ هالند ارزش داشت.

ساعت‌های خاص بر دستان قهرمانان خاص + عکس
منبع: خبر ورزشی |

ستارگان منچسترسیتی در جشن قهرمانی سه‌گانه، ساعت‌های لوکس خود را به رخ می‌کشیدند. جک گریلیش و شرکا اوایل این هفته وارد شهر شدند تا فصل باورنکردنی خود را جشن بگیرند، و ساعت‌های بی‌نظیری در دستان آنها دیده می‌شد.

تصاویر نشان دادند که گریلیش پس از قهرمانی، سخت مشغول خوش‌گذرانی بود. او جام در دست عکس گرفت و ژاکت و ساعت گران‌قیمتش هم در تصویر دیده می‌شدند. طبق حساب اینستاگرام Celeb Watch Spotter، جک گریلیش با دستمزد هفته‌ای ۳۰۰ هزار پوند، یک ساعت پتک فیلیپ ناتیلوس رزگلد ۱۸ عیار به ارزش ۱۸۰ هزار پوند پوشیده بود.

در همین حال، ارلینگ هالند که هفته‌ای ۳۷۵ هزار پوند می‌گیرد، با یک ساعت پلاتینی بریتلینگ پریمیر B۲۱ توربیلون دیده شد. قیمت این ساعت ۴۹ هزار پوند است. پپ گواردیولا نشان داد که با رولکس نمی‌توان اشتباه کرد. این مربی ۵۲ ساله رولکس سلینی طلای سفید به ارزش ۱۴ هزار پوند به دست داشت.

کوین دی‌بروینه، جان استونز، کایل واکر و روبن دیاس همگی ساعت‌هایی با ارزش شش رقمی پوشیده بودند. دی‌بروینه با دستمزد ۴۰۰ هزار پوندی در هفته، ساعت استیل واشرون کنستانتین توربیلون به ارزش ۱۰۵ هزار پوند را انتخاب کرد. در حالی که استونز، ستاره انگلیسی با دستمزد هفته‌ای ۲۵۰ هزار پوند، ساعت پاتک فلیپ اکوانات ۱۱۰ هزار پوندی با یک بند نارنجی در دست داشت. دیاس ۲۶ ساله، پتک فیلیپ ناتیلوس مشابه گریلیش را پوشیده بود، به ارزش ۱۴۰ هزار پوند.

واکر که حدود ۱۶۰ هزار پوند در هفته درآمد دارد، به سراغ رولکس پلاتینیومی به ارزش ۱۰۰ هزار پوند رفت. و ریاض محرز که دستمزد هفتگی مشابه واکر دریافت می‌کند، یک پاتک فیلیپ آکوانات ۸۰ هزار پوندی پوشید. فیل فودن با دستمزد هفته‌ای ۲۲۵ هزار پوند رولکس اسکایدولر زیبا به ارزش ۲۱ هزار پوند در دست داشت.

منچسترسیتی

منچسترسیتی

منچسترسیتی

منچسترسیتی

منچسترسیتی

منچسترسیتی

ارسال نظر

پربازدیدترین