|
| کد مطلب: ۱۱۷۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

لاپورتا با ولخرجی قطری آشنا شد + عکس

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در سفری برنامه‌ریزی نشده در قطر حضور دارد. او در یکی از اولین برنامه‌های این سفر شمشیری گران‌قیمت به رسم هدیه دریافت کرد.

لاپورتا با ولخرجی قطری آشنا شد + عکس
منبع: ورزش3 |

رسانه‌های قطری امروز گزارش دادند که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در شهر دوحه پایتخت قطر دیده شده است.

خوان لاپورتا در سفری غیر برنامه‌ریزی شده به قطر سفر کرده است اما رسانه‌های این کشور می‌گویند سفر او به دلایل تجاری انجام شده است. بر اساس این گزارش‌ها لاپورتا سعی دارد در مذاکره با مسئولان قطری درباره حق استفاده از علامت تجاری بارسا در فصل آینده با صاحبان کسب و کارها به توافق برسد.

این در حالی است که بارسلونا با شرایط بغرنج مالی روبرو است و برای خرید بازیکنان جدید مجبور است چند نفر از بازیکنان حال حاضر خود را فروخته یا دستمزد آنها را کاهش دهد. به همین خاطر است که لاپورتا سعی دارد هر چه بیشتر از امکانات درآمدزایی بارسا استفاده کند. حضور او در کشور قطر می‌تواند با واگذاری حق استفاده از علامت بارسا برای این باشگاه درآمدزایی داشته باشد. لاپورتا

لاپورتا پیش از این به عربستان سعودی هم سفر کرده بود و حالا در دور جدید سفرش به خاورمیانه کشور قطر را انتخاب کرده است. یک روزنامه‌نگار اسپانیایی در توییتر نوشت که هدف از این سفر به ثمر رساندن قراردادهایی است که از نظر مالی به سود بارسا خواهد بود.

لاپورتا در بدو ورود به قطر با استقبال محمد بن عبد‌الله العطیله، مدیرعامل بلدی القابضه و بلدی اکسپرس قرار گرفت. لاپورتا در گفتگویی کوتاه بعد از دیدار با او گفت این دیدار برای روابط دو طرفه اهمیت زیادی دارد. در همین دیدار العطیه یک شمشیر طلایی بسیار گران‌قیمت را به رسم یادبود به رئیس باشگاه بارسلونا هدیه داد.

لاپورتا

ارسال نظر

پربازدیدترین