|
| کد مطلب: ۱۱۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

این کاپیتان همیشه مقابل سردار مغلوب می‌شود!

کاپیتان تیم ملی قرقیزستان بعد از 3 سال بار دیگر مقابل مهاجم مطرح ایران مغلوب شد.

این کاپیتان همیشه مقابل سردار مغلوب می‌شود!

​ یکی از اتفاقات جالب بازی روز گذشته ایران و قرقیزستان تقابل والری کیچین کاپیتان روس‌تبار قرقیزستان با سردار آزمون بود. کیچین اگرچه متولد کشور قرقیزستان است اما اصالتی روسی دارد و سال‌ها در لیگ روسیه توپ زده است.

این بازیکن 30 ساله که بازوبند کاپیتانی تیم ملی قرقیزستان را بر دست می‌بندد، دیروز هم مقابل ایران برای سی و هفتمین بار در ترکیب قرمزهای بیشکک بازی کرد.

کیچین باتجربه انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم ایران داشت اما در خط دفاعی قرقیزستان نتوانست چندان موثر باشد. او حتی بعد از 3 سال بار دیگر مقابل سردار آزمون نیز مغلوب شد!

کیچین از 4 سال پیش برای تیم کراسنویارسک در لیگ روسیه توپ می‌زند و سه فصل پیش در زمان حضور سردار آزمون در زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل مهاجم ایرانی بازی کرده بود. جالب اینکه در آن مسابقه زنیت موفق شد 4 بر یک حریف خود را شکست بدهدو سردار آزمون در تقابل با کیچین موفق‌تر بود. جایی که یک گل زد و یک پاس گل داد.

حالا تقابل سردار و کیچین در قالب تیم‌ملی بازهم به سود سردار خاتمه یافت. جایی او که دوبار با عبور از کاپیتان قرقیزستان دروازه حریف را گشود و توانایی های خود را نشان داد.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین