|
| کد مطلب: ۱۱۶۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

فیلم| سوپرگل دقایق پایانی ملی‌پوشان امید ایران در بازی شب گذشته برابر فلسطین

تیم امید ایران با ثبت گل تساوی در واپسین ثانیه‌ها از شکست مقابل فلسطین گریخت و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

منبع: فوتبال 360 |

مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله‌های غرب آسیا به روزهای حساس و سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود. تیم امید ایران با هدایت رضا عنایتی در اولین گام از این رقابت‌ها توانست نمایشی درخشان را مقابل تیم امید سوریه داشته باشد و شاگردان عنایتی موفق شدند با نمایشی تهاجمی، بردی 3 بر یک را به‌دست آورند تا گام اول را با موفقیت بردارند. در ادامه مسیر رقابت‌های قهرمانی زیر 23 ساله‌های غرب آسیا، امشب (جمعه) نوبت به انجام آخرین بازی در مرحله گروهی رسید.

شاگردان عنایتی که در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های سوریه و فلسطین هم‌گروه بودند، با توجه به برد یک‌گله فلسطینی‌ها در مقابل سوریه، به دنبال آن بودند تا این حریف خود را هم از پیش بردارند و در قامت تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند. طبق قوانین برگزاری مسابقات، در بین 3 گروه، 3 تیم برتر به همراه بهترین تیم دوم جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را به‌دست می‌آوردند که شاگردان عنایتی به دنبال صعودی بی‌دردسر به جمع 4 تیم برتر بودند تا بتوانند در دومین دوره حضور تیم امید ایران در رقابت‌ها، به دومین قهرمانی نزدیک شوند!

رضا عنایتی در ترکیب اولیه تیم امید نسبت به دیدار قبلی تغییراتی را ایجاد کرد و تیمش را با حضور محمدرضا خالدآبادی، حسین گودرزی، سامان فلاح، محمدامین حزباوی، محمد قربانی، محمدمهدی احمدی، علیرضا باویه، امیرعلی صادقی، محمدحسین زواری، آریا یوسفی و مهدی هاشم‌نژاد به میدان فرستاد و امیدوار بود با توجه به فشردگی مسابقات و البته گرمای هوا در شهر کربلا، شاگردان بتوانند مقابل فلسطین عملکرد خوبی داشته باشند.

دو تیم در نیمه نخست نمایش پایاپایی داشتند و با وجود آنکه موقعیت‌هایی روی دروازه دو تیم ایجاد شد، اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد؛ نتیجه‌ای که باعث صعود تیم امید ایران به عنوان سرگروه می‌شد و همین مسئله باعث شد تا فلسطینی‌ها در نیمه دوم با انگیزه بیشتری بازی را آغاز کرده و به دنبال آن بودند تا بتوانند حریف خود را غافلگیر کنند و به گل برتری دست پیدا کنند.

ملی‌پوشان تیم امید ایران در دقایق ابتدایی نیمه دوم پراشتباه ظاهر شدند و همین مسئله باعث شد تا زیاد قنبر در دقیقه 62 روی اشتباه مهلک خط دفاعی ایران، گل اول را به سود تیم امید فلسطین به‌ثمر برساند. بعد از دریافت این گل که باعث شد تا شاگردان عنایتی دیگر صدرنشین گروه دوم نباشند، نمایش تهاجمی تیم امید ایران آغاز شد و بعد از چندین حمله ناموفق سرانجام در حالی‌که داور مسابقه 8 دقیقه وقت اضافی اعلام کرده بود، آریا بزرگر در دقیقه (7+90) موفق شد با یک ضربه آکروباتیک دیدنی دروازه فلسطین را فرو بریزد تا تیم امید ایران به گل تساوی دست پیدا کند و مهم‌ترین بازی گروه دوم با تساوی 1-1 به پایان برسد.

تیم امید ایران با تساوی در مسابقه امشب به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به فلسطین با 4 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و فلسطینی‌ها باید چشم‌انتظار سرنوشت دیدار تیم‌های امارات و عراق باشند تا تکلیف صعودشان به جمع 4 تیم برتر مشخص شود. شاگردان رضا عنایتی باید روز یکشنبه (بیست‌وهشتم خردادماه) در مرحله نیمه‌نهایی به میدان بروند که حریف آن‌ها بعد از برگزاری دوئل امارات و عراق براساس قرعه‌کشی مشخص خواهد شد. گفتنی است که در کنار تیم امید ایران، صعود تیم امید عمان هم مسجل شده و از میان تیم‌های امید اردن و امید عراق هم یک تیم به عنوان صدرنشین گروه یک خود را به مرحله نیمه‌نهایی خواهد رساند و تکلیف تیم چهارم هم با بررسی عملکرد تیم‌های حاضر در رتبه دوم هر گروه مشخص می‌شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین