|
| کد مطلب: ۱۱۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

میلاد سرلک بهترین شماره ۶ ایران است

هافبک سابق پرسپولیس معتقد است این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی نیاز به سه، چهار بازیکن جدید دارد.

میلاد سرلک بهترین شماره ۶ ایران است
منبع: خبر ورزشی |

لیگ بیست و دوم با دبل قهرمانی پرسپولیس درحالی به پایان رسید که یحیی گل محمدی به صورت تلویحی استعفاء داد و قرارداد چند بازیکن هم به پایان رسید.

فرزاد آشوبی هافبک سابق پرسپولیس و سرمربی فعلی جوانان این باشگاه در این رابطه می‌گوید: شکی وجود ندارد که یحیی گل محمدی باید در پرسپولیس حفظ شود. او با جو حاکم بر باشگاه آشناست و آگاهی کامل نسبت به تیم و نفرات فعلی دارد. از همه مهم تر مربی موفقی بوده که توانسته دو جام یا به عبارتی سه جام قهرمانی در فصل گذشته کسب کند و باید حفظ شود. او بهترین گزینه است و واقعا نمی‌توان پرسپولیس را بدون یحیی گل محمدی تصور کرد. البته به اعتقاد من یحیی گل محمدی فصل دشواری را پشت سر گذاشته و شاید از روی خستگی آن حرف را زده است.

او ادامه می‌دهد: به نظر من پرسپولیس و آقای رضا درویش عملکرد فوق العاده‌ای در فصل نقل و انتقالات داشتند و نفرات خوبی جذب شدند. بازیکنان اصلی پرسپولیس باید حفظ شوند و سه، چهار بازیکن هم برای تقویت تیم خریداری شوند تا تیم انشالله بتواند قهرمانی را تکرار کند. دربرخی پُست‌ها این نیاز احساس می‌شود و قطعا یحیی گل محمدی نفراتی را برای تقویت تیم درنظر خواهد داشت.

هافبک میانی سابق پرسپولیس در خصوص پایان قرارداد میلاد سرلک نیز خاطرنشان می‌کند: به اعتقاد من میلاد سرلک هرچند شماره ۱۰ می‌پوشد اما بهترین شماره ۶ ایران است. هافبکی که هم می‌جنگد و هم بازیساز است. نسل چنین هافبک‌هایی در دنیا کم شده و شما می‌بینید مثلا گوندوغان در منچستر سیتی یا معدود هافبک‌های دفاعی هستند که قابلیت بازیسازی داشته باشند. میلاد سرلک در مقیاس کوچک تر در پرسپولیس و فوتبال ایران چنین شرایطی دارد و می‌دانم به شدت پرسپولیسی است. انشالله حفظ شود.

او در خصوص مشکل به وجود آمده بین علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس نیز می‌گوید: من نمی‌دانم و بعید می‌دانم مشکل خاصی باشد. علیرضا بیرانوند واقعا برای پرسپولیس یک ستاره است و به شدت هم به پرسپولیس تعصب دارد. انشالله او هم در پرسپولیس می‌ماند و مثل فصل گذشته به موفقیت تیم کمک می‌کند. سعید صادقی هم این اواخر عالی کار کرد و بازیکن تأثیرگذاری بود. من فکر می‌کنم او و عیسی آل کثیر هم چنین شرایطی دارند و در پرسپولیس خواهند ماند.

فرزاد آشوبی در پایان اشاره هم به بحث سقف بودجه کرده و می‌گوید: در همین روزهای اخیر نقل و انتقالات برخی باشگاه‌ها نشان داد قانون سقف بودجه نشدنی است! شما وقتی می‌بینید یک باشگاه یک میلیون دلار هزینه می‌کند فردا چه سایر باشگاه‌ها چه واکنشی نشان خواهند داد؟ به نظرم این قانون مثل قانون سقف قرارداد که تبدیل به کف قرارداد بازیکنان شد، به جایی نخواهد رسید. فیرپلی مالی کاردرستی است اما در فوتبال ایران امکان اجرای آن وجود ندارد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین