|
| کد مطلب: ۱۱۶۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

همه چیز پول نیست: امباپه بازنده این بازی است!

کیلیان امباپه با سناریوهای یک سال اخیر شاید یک برنده روی کاغذ لقب بگیرد اما در میدان مسابقه از رقبای بزرگی چون ارلینگ هالند خیلی عقب افتاده است.

همه چیز پول نیست: امباپه بازنده این بازی است!
منبع: ورزش3 |

کیلیان امباپه بعد از شایعات اخیر در مورد آینده‌اش گفت و گویی با فارو داشت که در آن تاکید کرد به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن متعهد است. با این وجود باشگاه فرانسوی با توجه به اطلاع از انگیزه قطعی او برای جدایی، قصد دارد این کار را در فصل جاری انجام داده و پول خوبی از بابت آن به جیب بزند. مارکا در گزارشی از شرایطی نوشت که در ظاهر به سود امباپه است اما در بلند مدت می تواند او را از دور ستاره های بزرگ دنیای فوتبال خارج کند.

سران قطری باشگاه PSG از تغییر موضع‌های متعدد امباپه به ستوه آمده اند و دیگر حاضر نیستند او را به هر قیمتی نگه دارند. این در حالی است که 13 ماه پیش پاریسی‌ها در حالی قرارداد ستاره خود را تمدید کردند که خیلی ها کار انتقال او به رئال مادرید را تمام شده می دانستند.

در آن دوران همه پاریس را برنده ما رئال را بازنده می نامیدند اما به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که شاهدش هستیم، باید امباپه را برنده این بازی بدانیم! او یکی از بهترین قراردادهای ممکن را با PSG  به امضا رساند که از نظر مالی برایش سود بالایی داشت و راه برای جدایی‌اش در پایان سال دوم را نیز فراهم می کرد؛ با این حال به نظر می رسد عشق به پاریس و اصرارهای مکرون فقط یک بهانه باشد.

 کیلیان امپابه

هیچ کس نمی تواند توانایی امباپه در زمانبدنی مذاکراتی که فوتبال دنیا را تحت الشعاع قرار می دهد انکار کند. مارکا توانایی او در کسب بیشترین سود حاصل از فوتبال را به اندازه استعدادهای ذاتی او در این رشته بالا می داند؛ استعدادی که البته اگر فقط پول در آن مورد توجه قرار بگیرد کم کم رو به افول خواهد رفت. او شاید برنده این رقابت های نقل و انتقالاتی باشد اما همین حالا از رقیب خود ارلینگ هالند چند جام قهرمانی مهم از جمله چمپیونزلیگ عقب افتاده است.

شاید بهترین نمونه برای اثبات این موضوع جود بلینگام باشد که بعد از ناکامی در کسب جام با دورتموند با انتخاب رئال به دنبال پر کردن کلکسیون خود است. او بعد از پیوستن به رئال انگیزه های مالی گفت: "پول خیلی در انتخاب رئال برایم مهم نبود. من به این موضوعات فکر نکردم چرا که دوست داشتم انتقالم به رئال هرچه سریع تر رقم بخورد."

کیلیان امپابه

ارسال نظر

پربازدیدترین