|
| کد مطلب: ۱۱۶۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد

بازیکن 550هزار دلاری پرسپولیس، الان در لیگ دسته 3 کشورش نیمکت نشین است!

گران ترین خرید تاریخ باشگاه پرسپولیس این روزها در لیگ سه کشورش نیمکت نشین است و همچنان یک بازیکن ناکام محسوب می شود.

 بازیکن 550هزار دلاری پرسپولیس، الان در لیگ دسته 3 کشورش نیمکت نشین است!

جونیور براندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس بعد از جدایی علی علیپور و زمان حضور گابریل کالدرون به جمع سرخپوشان اضافه شد تا مشکل گلزنی تیم را حل کند اما همانطور که پیش بینی می‌شد، این بازیکن یک ناکام مطلق بود. او در بدو حضور هم شماره ۷ را بر تن کرد تا انتظارات را به نوعی بالا ببرد اما این اتفاق یک نوع خودزنی برای پرسپولیس بود.

براندائو به حدی عملکرد ضعیفی داشت که حتی در تمرینات هم عملکردش موجب تعجب سایر سرخپوشان می‌شد. نکته ویژه در مورد این بازیکن، قیمت او بود.

این بازیکن با قراردادی به ارزش ۵۵۰ هزار دلار از لودوگورتس به صورت قرضی پرسپولیسی شد تا در ان مقطع لقب گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه را یدک بکشد اما علاوه بر آن این بازیکن را می‌توان ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین خرید خارجی باشگاه هم دانست.

این بازیکن تنها پس از چند هفته حضور در پرسپولیس با مسؤولان باشگاه مذاکراتی انجام داد تا توافقی جدا شود اما سرنوشت او پس از جدایی از جمع سرخپوشان هم جالب بود.

او پس از جدایی از سرخپوشان به لودوگورتس بازگشت اما تیم تکمیل بود تا مجبور شود به تیم دوم این باشگاه برود.

اتلتیک گویناسس در لیگ غیر حرفه‌ای دیگر تیمی بود که لودوگورتش براندائو را به ان قرض داد اما او آنجا هم یک نیمکت نشین بود و در نهایت او در پایان فصل به درهای خروج باشگاه راهنمایی شد.

در ادامه باشگاه ریو اوه که به تازگی مهدی طارمی را از دست داده بود، دنبال پیدا کردن جایگزین او بود که در عین ناباوری براندائو را جذب کرد اما این باشگاه هم خیلی زود فهمید که او به کارش نمی اید و شماره ۷ سابق پرسپولیس را به تیم دومش فرستاد.

تیم رگاتاس از سری دوم برزیل سومین تیم براندائو بعد از جدایی از پرسپولیس بود که او پس از یک فصل نیمکت نشینی دو گل برای این تیم زد.

در نهایت این بازیکن به تیم اوپراریو در لیگ دسته سوم کشورش رفت. آنجا هم پس از دو فصل تنها ۳ گل زده و در آستانه خروج از این باشگاه قرار دارد.

ارسال نظر

پربازدیدترین