|
| کد مطلب: ۱۱۶۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

آرژانتین و مسی مقابل انتقام‌گیری

شاگردان لیونل اسکالونی موفق به کسب پیروزی مقابل استرالیا شدند.

آرژانتین و مسی مقابل انتقام‌گیری
منبع: ورزش3 |

تیم ملی فوتبال آرژانتین که پس از کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ سه ماه قبل در دو دیدار تدارکاتی مقابل پاناما و کوراسائو به برتری رسیده بود، امروز هم در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و برای دومین بار طی ۶ ماه اخیر مقابل کانگوروها قرار گرفت. 

شاگردان لیونل اسکالونی که در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی مقابل استرالیا به برتری دو بر یک رسیده بودند، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه ورکرز بیجینگ چین، یک بازی دوستانه برابر همین تیم آسیایی انجام دادند که شروع مسابقه با درخشش لیونل مسی و گلزنی این ستاره آرژانتینی همراه بود.

لیونل مسی در حالی که دو دقیقه هم از زمان بازی نگذشته بود، پس از دریافت پاس انزو فرناندز با حرکت در عرض و شوت فنی استثنایی از پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه استرالیا فرستاد و آلبی سلسته را با یک گل پیش انداخت. 

مسی

پس از این گل آرژانتین یک حمله خطرناک دیگر انجام داد ولی بازی مجددا از تب و تاب افتاد تا اینکه در دقیقه ۲۰ نزدیک بود کانگوروها گل تساوی را توسط متئو لکی به ثمر برسانند که شوت تماشایی این بازیکن با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی عبور کرد. 

پس از پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان اسکالونی، استرالیا برای زدن گل تساوی تلاش کرد که حمله جدی این تیم در دقیقه ۵۸ با توپ ارسالی از سمت راست زمین بی‌ثمر بود و مدافعان و گلر آرژانتین سراسیمه توپ را دفع کردند و دروازه خود را بسته نگه داشتند. 

لیونل مسی که انگیزه زیادی برای گلزنی دوباره داشت، در دقیقه ۶۶ یک خطای پشت محوطه جریمه گرفت که شوت فنی این بازیکن پس از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان استرالیا به کرنر رفت. 

آرژانتین بعد از این حملات و در دقیقه ۶۸ صاحب یک ضربه کرنر در سمت چپ زمین شد که لیونل مسی آن را کوتاه کار کرد و در ادامه با یک پاس رو به عقب به رودریگو دی‌پائول رساند که سانتر پای چپ این بازیکن از کنار زمین و ضربه سر جرمن پتزلا، بازیکن تعویضی آلبی سلسته، تبدیل به گل دوم این تیم شد.  مسی

فوق ستاره آرژانتین در دقیقه ۷۱ هم نزدیک بود دومین گل خود را بزند، اما فریب دادن بازیکن حریف با بدن و شوت زمینی پای چپ او را مت رایان با شیرجه به سمت راست و واکنش تماشایی راهی کرنر کرد و در نهایت هم شاگردان اسکالونی موفق شدند این دیدار با برتری دو بر صفر به سودشان تمام کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین