|
| کد مطلب: ۱۱۶۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

سنگ تمام دو ستاره برزیل برای نیمار

دو ستاره جوان خط حمله برزیل از نیمار به عنوان الگوی خود در تیم ملی یاد کردند.

سنگ تمام دو ستاره برزیل برای نیمار
منبع: ورزش3 |

نیمار که در دومین ماه سال جدید میلادی دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط مچ پای راست شد، هنوز شرایط بازگشت به میادین را پیدا نکرده است. به همین دلیل نام او در لیست نفرات برگزیده رامون منزس برای دو دیدار دوستانه تیم ملی برزیل مقابل گینه و سنگال دیده نمی‌شود.

ستاره‌های جوان تیم ملی برزیل در کنفرانس مطبوعاتی امروز با اشاره به اهمیت حضور نیمار در جمع‌شان او را یک الگو و بهترین بازیکن تیم نامیدند تا در روزهایی که ستاره PSG به شدت مورد غضب هواداران پاریسی است، برای او سنگ تمام بگذارند.

نیمار 0

ریچارلیسون، مهاجم ملی‌پوش تاتنهام، در ستایش نیمار گفت: "او الگوی همه ما محسوب می‌شود. زمانی که اعلام کرد شاید دیگر برای تیم ملی بازی نکند، همه ما شوکه و غمگین شدیم. نیمار با تیم ملی زندگی می‌کند و اینجا را دوست دارد. او بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت دوباره کنار ما خواهد بود."

رودریگو در غیاب نیمار صاحب پیراهن شماره 10 تیم ملی شده است. او در جریان شکست 2-1 مقابل مراکش این شماره را به تن داشت. از مهاجم رئال مادرید در مورد این اتفاق پرسیده شد و او در پاسخ ابراز امیدواری کرد تا زمانی که نیمار برگردد شماره جادویی مال او باشد.

نیمار1

رودریگو گفت: "در مقطعی که نیمار نیست شماره 10 بهترین شماره ممکن برای من است. البته همیشه گفته‌ام که نیمار الگوی من است و احترام زیادی برایش قائل هستم. به نظرم تا موقعی که او در تیم ملی نباشد، می‌توانم شماره 10 را به تن کنم. این شماره‌ای است که دوستش دارم و می‌دانم که چه مسئولیتی با پوشیدن آن به گردنم است."

تیم ملی برزیل در اولین بازی دوستانه خود روز شنبه در بارسلون اسپانیا به مصاف گینه می‌رود و سپس سه روز بعد در لیسبون با سنگال دیدار خواهد کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین