|
| کد مطلب: ۱۱۶۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

توصیه بلماضی به ستاره سیتی: به عربستان نرو!

سرمربی تیم ملی الجزایر به ریاض محرز توصیه کرد که در لیگ جزیره به کارش ادامه دهد.

توصیه بلماضی به ستاره سیتی: به عربستان نرو!
منبع: ورزش3 |

 یکی از چندین نام بزرگی که این روزها پیرامون تیم های سعودی مطرح شده، ریاض محرز ستاره تیم منچسترسیتی است. گفته می شود که الاهلی به دنبال این بازیکن است و رئیس این باشگاه عربستانی در لندن جلسه ای را با مدیربرنامه های وی برگزار کرده است.

در شرایطی که گفته می شد محرز همه چیز را به پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا موکول کرده است، پس از قهرمانی با سیتی، حدس و گمانه زنی ها درخصوص آینده این بازیکن نیز افزایش یافته است.

شایعات پیرامون آینده محرز حتی به نشست خبری جمال بلماضی نیز کشیده شد. سرمربی تیم ملی الجزایر در کنفرانس قبل از بازی با اوگاندا و تونس،درباره آینده ریاض محرز، ستاره تیمش صحبت کرد. بلماضی

بلماضی گفت: در حال حاضر من در مورد انتقال محرز به لیگ عربستان اطلاعی ندارم. می بینم که او شرایط خوبی در لیگ برتر انگلیس و منچسترسیتی دارد. اگرچه می دانیم کار در ترکیب تیم بزرگی مانند منچسترسیتی به این راحتی نیست، اما ما می خواهیم بازی های بیشتری را از او ببینیم.

وی افزود: محرز در این فصل در تمامی رقابت ها با سیتی اثر مثبتی از خود بر جای گذاشت. او گل های زیادی به ثمر رساند و پاس گل داد و همچنین در عناوینی که تیمش به دست آورد، نقش و اهمیت بالایی داشت.

بلماضی در پایان و درخصوص اینکه چه توصیه ای به محرز دارد، گفت: راستش را بخواهید من امیدوارم که محرز در لیگ برتر بماند و در آنجا مشغول بازی باشد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین