|
| کد مطلب: ۱۱۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

این ستاره‌ها امشب استانبول را گرم می‌کنند + عکس

بازیکنان منچسترسیتی و اینتر دقایقی پیش از شروع فینال لیگ قهرمانان اروپا وارد زمین چمن استادیوم آتاترک در شهر استانبول شدند و خود را برای شروع بازی گرم کردند.

منبع: ورزش3 |

جذاب‌ترین و بزرگ‌ترین مسابقه این فصل فوتبال اروپا از دقایقی دیگر در شهر استانبول ترکیه آغاز می‌شود. منچسترسیتی و اینتر به عنوان دو فینالیست تورنمنت به فینال رسیده‌اند و با قضاوت شیمون مارسینیاک به مصاف هم خواهند رفت.

بازیکنان اینتر و سیتی با هدایت سرمربیان خود و کادر فنی وارد زمین چمن شدند تا با حرکاتی سبک بدن‌ها را گرم کرده و منتظر شروع این دیدار سرنوشت‌ساز باشند.

هواداران دو تیم در ورزشگاه با ورود بازیکنان به زمین شور و شوق عجیبی پیدا کرده و فضای استادیوم آتاترک برای شروع فینال بزرگ فصل آماده شد.

منچسترسیتی که با شکست دادن بزرگان فوتبال اروپا از جمله بایرن مونیخ و رئال مادرید به فینال رسیده با توجه به اینکه پیش از این قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام حذفی این کشور را قطعی کرده حالا امیدوار است با پیروزی مقابل نراتزوری به سه‌گانه دست پیدا کند. سه‌گانه‌ای که برای سیتیزن‌ها تاریخی خواهد بود چرا که تیم پپ را به دومین تیم انگلیسی در تاریخ تبدیل می‌کند که موفق به رسیدن به چنین سه‌گانه‌ای شده است.

در آن سوی میدان اینتر با اینکه در میانه فصل کمتر هوادار این تیم امیدوار بود نراتزوری را در فینال چمپیونزلیگ ببیند حالا به استانبول رسیده و یک قدم تا ثبت یک پایان شگفت‌انگیز برای این فصل فاصله دارد. نراتزوری امیدوار است با غول‌کشی در استانبول بار دیگر فوتبال باشگاهی ایتالیا را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال قاره سبز مطرح کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین