|
| کد مطلب: ۱۱۵۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

قایدی در تیم ملی رکب خورد! + عکس

مدافع راست لژیونر تیم ملی با توپ‌گیری از ستاره استقلال مانع از پیشتازی او شد.

قایدی در تیم ملی رکب خورد! + عکس
منبع: ورزش3 |

شروع تمرینات تیم ملی با حضور برخی چهره‌های جدید ازجمله مهدی قایدی همراه بود، اما در این بین بازیکنانی همچون صادق محرمی نیز مثل همیشه در اردو شرکت داشتند و با انگیزه زیادی در نخستین جلسه تمرینی کارشان را زیر نظر امیر قلعه‌نویی و دستیارانش دنبال کردند.

صادق محرمی پس از سپری کردن یک فصل فوق‌العاده و هفته‌های پایانی لیگ یک کرواسی که بهترین پایان را همراه با قهرمانی برای او داشت، حالا با انگیزه زیادی در اردوی تیم ملی ایران حاضر شده و به دنبال رقابت جدی با رامین رضاییان برای رسیدن به ترکیب در بازی‌های تورنمنت کافا است.

مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب که در فصل اخیر لیگ یک کرواسی بیشترین آمار بازی را نسبت به تمام سالیان گذشته در این کشور داشت، در تمرین امروز تیم ملی رقابت نزدیکی با بازیکنان مقابل خود داشت و با توپ‌گیری و برتری در نبردهای تن به تن سعی در جلوگیری از ایجاد موقعیت روی دروازه تیمش داشت.

c4v0wkwb

صادق محرمی که در دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی مقابل کنیا در ترکیب ابتدایی بود، حالا می‌خواهد همین جایگاه را با نیمکت‌نشین کردن رامین رضاییان حفظ کند، در تمرین امروز تیم ملی یک صحنه جالب با توپ‌گیری از مهدی قایدی، ستاره ریزنقش و خوش تکنیک استقلال داشت و مثل استارت‌های سریع این بازیکن، سعی کرد توپ را سریع به جلو منتقل کند و قدرت دفاعی خود را نشان بدهد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین