|
| کد مطلب: ۱۱۵۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

مراسم ویژه تحویل شماره یک به بیرانوند

علیرضا بیرانوند با حضور در تمرینات تیم ملی رسما با پیراهن شماره یک کار خود را استارت زد.

مراسم ویژه تحویل شماره یک به بیرانوند
منبع: ورزش3 |

یکی از اتفاقات ویژه در مینی کمپ تیم ملی که در غیاب بازیکنان استقلال و پرسپولیس برگزار شد،‌ این بود هیچ کدام از گلرهای حاضر در اردو پیراهن شماره یک را برتن نکردند. شماره یک تیم ملی در سال‌های گذشته در اختیار بیرانوند بوده و تا زمانی که او به اردو اضافه نشد،‌ این پیراهن بایگانی مانده بود.

در تمرین امروز تیم ملی که با حضور چهره های استقلالی و پرسپولیسی‌ برگزار شد، علیرضا بیرانوند پیراهن شماره یک خود را تحویل گرفت و آن را برتن کرد.

بیرانوند در ابتدای تمرین امروز دقایقی با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی به گفت و گو پرداخت. با توجه به نقش تاثیرگذار بیرانوند در عملکرد تیم ملی، قلعه‌نویی روی درخشش او حساب ویژه‌ای باز کرده و صحبت‌های امروز هم بی‌ربط به همین مساله نیست.

بیرانوند

بیرانوند در آیتم های تمرینی ملی‌پوشان قبل از سفر به قرقیزستان نیز با انگیزه زیاد حضور داشت. او بعد از قهرمانی در جام حذفی با پرسپولیس چند روزی استراحت کرده و از شرایط جسمانی مناسبی برای حضور در اردوی تیم ملی برخوردار است.

با شرایط موجود بیرانوند بعد از فیکس بودن در دو جام جهانی و دو جام ملت‌های آسیا، همچنان به عنوان گلر اول تیم ملی به کار خود ادامه می‌دهدو مورد اعتماد کامل امیر قلعه‌نویی نیز قرار دارد. پیام نیازمند و حسین پورحمیدی دو دروازه‌بان دیگری که در اردو حضور دارند ، قطعا کار سختی برای رقابت با گلر باتجربه تیم ملی و پرسپولیس خواهند داشت.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین