|
| کد مطلب: ۱۱۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

بررسی دلایل دعوت نشدن ستاره پرسپولیس به تیم ملی

مرور کارنامه سعید صادقی در لیگ برتر تازه تمام شده علت دعوت نشدن این بازیکن به اردوی تیم ملی را پیچیده‌تر می‌کند.

بررسی دلایل دعوت نشدن ستاره پرسپولیس به تیم ملی
منبع: خبر ورزشی |

سعید صادقی هافبک بازیساز و ۲۹ ساله تیم پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر جزو نفرات ثابت این تیم در ترکیب اصلی شاگردان یحیی گل محمدی بود.

بازیکن مازندرانی پرسپولیس با ۱۸۰ سانتی متر قد در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر از باشگاه گل گهر سیرجان به این تیم پیوسته بود. او در تیم قبلی اش در مجموع ۳۰ هفته مسابقات لیگ بیست و یکم در ۲۹ بازی در ترکیب گل گهر سیرجان به میدان رفت که از این تعداد در ۲۷ بازی در ترکیب اصلی قرار داشت. او ۷ گل به ثمر رساند و با ارسال ۱۴ پاس گل عنوان بهترین گلساز لیگ بیست و یکم را از آن خود کرد.

سعید صادقی پس از حضور در پرسپولیس در ۲۴ بازی از مجموع ۳۰ هفته مسابقات لیگ برتر در ترکیب این تیم به میدان رفت که در ۲۳ بازی از ابتدا برای گل محمدی در جمع سرخپوشان حضور داشت.

سعید صادقی ۱۸۹۴ دقیقه در فصل گذشته برای پرسپولیس بازی کرد که میانگین تقریبی ۷۹ دقیقه حضور در مسابقات پرسپولیس را در کارنامه خود برجای گذاشت. او تنها در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حضور نداشت.

سعید صادقی فصل گذشته ۶ بار موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد که دو گل او در دیدار مقابل هوادار (که منجر به پیروزی سه بر یک این تیم در دیدار رفت شد) با سه امتیاز شیرین برای پرسپولیس همراه شد تا این تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. همچنین چهار گل دیگر صادقی در دیدار مقابل ملوان، مس کرمان، گل گهر سیرجان و نساجی مازندران به ثمر رسید که پرسپولیس در آن دیدارها نیز برنده زمین مسابقه را ترک کرد اما گلهای صادقی تاثیر مستقیمی در پیروزی تیمش نداشت و پرسپولیس با اختلاف بیش از دو گل برنده شد. این بازیکن برخلاف فصل قبل در امر گلسازی کمترین تأثیر را در راه قهرمانی پرسپولیس داشت!

مروری بر کارنامه عملکرد این بازیکن در فصل گذشته مشخص می‌کند او نسبت به لیگ برتر بیست و یکم که همراه با گل گهر سیرجان در مسابقات شرکت کرده بود تعداد پاس گل خیلی کمتری داده و گل یک گل هم کمتر به ثمر رسانده است. شاید این موارد جزو نکاتی بوده که امیر قلعه نویی تصمیم گرفته با در نظر گرفتن آنها فعلاً سعید صادقی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

یادآور می‌شود؛ اغلب کارشناسان پرسپولیسی درباره عملکرد این بازیکن معتقد بودند صادقی در ماه‌های پایانی فصل بیست و دوم لیگ برتر به فرم مطلوب خودش بازگشت و توانست دوباره همان سعید صادقی همیشه شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین