|
| کد مطلب: ۱۱۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

موبایل‌ها آماده؛ علی دایی می‌آید! + عکس

حضور چهره سرشناس فوتبال ایران در خیابان سهروردی در چند ثانیه‌ باعث ازدحام شد.

موبایل‌ها آماده؛ علی دایی می‌آید! + عکس
منبع: همشهری |
علی دایی از پیاده رو مشرف بر مسجد حجت‌ابن‌الحسن عسکری (ع) وارد خیابان سهروردی شد تا سوار ماشین شاسی بلند هاوال مشکی‌اش شود. در این لحظه، ده‌ها نفر، ایستاده، نشسته و حتی خوابیده روی کاپوت خودرو، سعی می‌کردند از او عکس بگیرند و این طرف هم از بین تماشاگران حاضر در خیابان، عده‌ای به هم پیشنهاد می‌دادند که اصل جنس را دیده‌اند و بروند به کار و زندگی‌شان برسند.

دیروز عصر و در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی، این مجلس بسیار شلوغ که با حضور صدها چهره فوتبالی برگزار شد، به اوج ازدحام رسید. زمانی که علی دایی حدودا سه ربع بعد از شروع مجلس، به همراه دو نفر از دوستانش وارد ورودی مسجد حجت‌ابن‌الحسن خیابان سهروردی شد تا به امیر قلعه‌نویی تسلیت بگوید و روی صندلی‌ها فاتحه‌ای بدهد و مجلس را ترک کند.

تصاویر | موبایل‌ها آماده! علی دایی می‌آید | پاسخ مثبت به جانشین یحیی در پرسپولیس؟

برای علی دایی که مدت‌هاست او را در میادین فوتبالی نمی‌بینیم، مجال دیدار در همین اوقات کوتاه است. او که زمانی با امیر قلعه‌نویی اختلافات تندی داشت، به مرور رابطه خوبی با سرمربی سابق استقلال برقرار کرد و حالا این دو در زمره دوستان یکدیگر به حساب می‌آیند. قلعه نویی که برای بار دوم سرمربی تیم ملی شده، ممکن بود در موقعیتی متفاوت، در جایگاهی قرار بگیرد که سعی کند به علی دایی به عنوان مربی تیم ملی روحیه بدهد و از اهالی فوتبال بخواهد او را حمایت کنند. این همان موضعی است که فعلا علی دایی در قبال تیم ملی دارد در حالی که او هرگز تمایلش نسبت به بازگشت به فوتبال به عنوان سرمربی را در رقابت‌های باشگاهی ابراز نکرده است.

تصاویر | موبایل‌ها آماده! علی دایی می‌آید | پاسخ مثبت به جانشین یحیی در پرسپولیس؟

با این حال، برای دایی این غیبت چندین ساله چندان به ضررش عمل نکرده و همچنان وقتی او وارد یک محفل فوتبالی می‌شود، زمین زیر پایش صدا می‌کند و همه تا جایی که ممکن است با چشمانشان او را دنبال می‌کنند تا جایی که در لحظه خروج او از مجلس ازدحام به حدی زیاد شد که دایی که می‌خواست با تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، خوش و بش کند، مجبور به یک سلام و علیک کوتاه و فاصله گرفتن از ازدحام جمعیت شد.

او سپس سوار بر خودروی مشکی هاوال، آرام از محل پارک خود خارج شد و تلاش کرد در شرایطی که موبایل‌ها و دوربین‌های عکاسی هنوز سعی می‌کردند او را از پشت شیشه خودروی شخصی‌اش هم شکار کنند، از جمع کثیری که مقابل مسجد در حال خوش و بش و صحبت در مورد آینده فوتبال ایران و استقلال و پرسپولیس می‌کردند، جدا شود.

تصاویر | موبایل‌ها آماده! علی دایی می‌آید | پاسخ مثبت به جانشین یحیی در پرسپولیس؟

درباره علی دایی گفته می‌شود که نامزد اصلی هدایت پرسپولیس در صورت جدایی یحیی خواهد بود و همچنین باشگاه گل‌گهر نیز صحبت‌هایی با او انجام داده است. همچنین پیش از این صحبت از حضور او روی نیمکت تیم ملی بود که حالا دیگر محلی از اعراب ندارد و این بار دایی است که سعی می‌کند با مثبت اندیشی به کادر فنی تیم ملی روحیه بدهد. در حالی که گلزنان بزرگ امروز تیم ملی، طارمی و آزمون، هر دو علی دایی را الگوی خود قرار داده و دوست دارند مثل او کفش طلایی تورنمنت بزرگ جام ملت‌های آسیا را ببرند. چیزی که می‌تواند راه‌گشای تیم ملی و عامل قهرمانی ما پس از یازده دوره باشند.

تصاویر | موبایل‌ها آماده! علی دایی می‌آید | پاسخ مثبت به جانشین یحیی در پرسپولیس؟

ارسال نظر

پربازدیدترین