|
| کد مطلب: ۱۱۵۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

دختر طلایی ایران در ایتالیا نقره‌ای شد

ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در فینال این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره شد.

دختر طلایی ایران در ایتالیا نقره‌ای شد
منبع: خبر ورزشی |

نخستین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از امروز جمعه ۱۹ خردادماه با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- کیلوگرم بانوان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم آقایان در شهر «رم» کشور ایتالیا آغاز شد که ناهید کیانی، متین رضایی، ابوالفضل عباسی و علیرضا نادعلیان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها بودند.

ناهید کیانی، تکواندوکار طلایی کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ باکو در وزن ۵۷- کیلوگرم، در اولین دیدار با فاناپا هارنسجون، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹ از تایلند مبارزه کرد و به برتری دست یافت و سپس در یک مبارزه سخت به مصاف ندا لعرج، نفر پنجم رنکینگ از مراکش رفت و این حریف خود را نیز از پیش رو برداشت.

کیانی در مرحله یک‌چهارم وزن ۵۷- کیلوگرم رقابت‌های گرندپری رم ۲۰۲۳، با برتری در دو راند برابر چیالینگ نماینده چین‌تایپه و نایب‌قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و همچنین عنوان‌دار المپیک توکیو، به مرحله نیمه‌نهایی وزن خود رسید. کیانی در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های گرندپری ۲۰۲۳ رم ایتالیا مقابل کیم از کره جنوبی قرار گرفت و توانست در یک دیدار نزدیک و حساس ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود.

کیانی نماینده شایسته ایران در فینال ورن ۵۷- کیلوگرم رقابت‌های گرندپری رم برابر جید جونز، قهرمان افسانه‌ای تکواندو در ۲ راند بازی را واگذار و به مدال نقره بسنده کرد.  

ضمن این‌که علیرضا نادعلیان، ابوالفضل عباسی و متین رضایی در چارچوب این رقابت‌ها با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور به مدت ۳ روز به میزبانی ایتالیا در شهر رم برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین