|
| کد مطلب: ۱۱۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

پای مهران مدیری به یک جنجال فوتبالی باز شد

مهدی رجب‌زاده پس از تمدید قرارداد با فجرشهید سپاسی شیراز به اتفاق جنجالی هفته پایانی مسابقات واکنش نشان داد.

پای مهران مدیری به یک جنجال فوتبالی باز شد
منبع: ورزش3 |

 یکی از مربیانی که پس از پایان فصل فوتبالی ایران با وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر دریافت کرده بود، خیلی زود تکلیف خود را مشخص کرد و در فجرشهید سپاسی شیراز ماندنی شد، مهدی رجب زاده است. مربی‌ای که پس از عملکرد خوب در قشقایی که به سرانجام نرسید و نیمه کاره ماند، در دومین سال مربیگری موفق شد تا هفته پایان زردپوشان شیرازی تیمی که از آنجا به اهالی فوتبال معرفی شد را تا هفته پایانی در کورس صعود به لیگ برتر حفظ کند.

با این مربی پس از تمدید قرارداد گفتگویی که داشتیم که در ادامه می‌خوانید: 

کاپیتان سابق ذوب‌آهن درباره ادامه حضور در فجر شیراز اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «سعی می‌کنیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم. به هر حال بیشتر بچه ها سرباز هستند. یک سری قراردادشان یک ساله است و از ما جدا می‌شوند. تمام هم و غم و ما این است که سریع بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، تیم را تکمیل کنیم و امسال قوی‌تر و منسجم‌تر با پوشش نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت در مسابقات شرکت کنیم.»

رجب زاده‌ در ادامه با اشاره به نتایج سال گذشته با فجر اضافه کرد: «پارسال هم تجربه خوبی برای ما شد که می‌تواند در سال پیش رو به ما کمک کند. امسال با انگیزه تر از پارسال در مسابقات حاضر خواهیم شد و این قول را می‌دهم که پرتلاش، با برنامه تر، منسجم‌تر و با انگیزه‌تر از سال گذشته باشیم و نهایت وجودمان را برای خوشحالی مردم شیراز به کار بگیریم.»

در ادامه از مربی فجر شهید سپاسی شیراز درباره اتهامی پرسیدیم که در بازی آخر فصل از سوی وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک نسبت به این چهره مطرح شد و او در واکنش به این سوال اینگونه پاسخ داد: «یک بحثی مطرح شد که در آن هم به باشگاه فجر اتهام زده شد و هم به من. باشگاه فجر یک باشگاه ارزشی است. بعد از اتهاماتی که زده شد، باشگاه در حال پیگیری است و حق خود را مطالبه خواهد کرد. به هر حال ادعاهایی مطرح شده که باید ثابت بشود. البته نمی‌خواهم وارد این داستان بشوم، چون باشگاه در حال پیگیری است، اما یک چیزی را می‌خواهم اعلام کنم که مهدی رجب زاده باید بپذیرد مربیان بهتری هستند. مهدی رجب‌زاده باید بپذیرد در این فوتبال کسی جای کسی نیامده است. مهدی رجب زاده باید بپذیرد برای بالاتر رفتن باید برود کار و تلاش کند. مهدی رجب‌زاده باید بپذیرد که فرهنگ و سطح مربیگری‌اش را در همه چیز بالا ببرد.  در بحث ارتباط با رسانه، ارتباط با باشگاه, هواداران و ... در هر چیزی که مربوط به فوتبال است. اگر من مهدی رجب‌زاده معقتدم که ما مربیان نسل جدید هستیم، باید یک تغییری ایجاد کنیم. البته در اوج فرهنگ، متانت و رفاقت. خوب نیست چیزهایی را مطرح کنم که اصلا وجود ندارد. مردم باهوش هستند و این مسائل را می‌بینند. رجب زاده باید بداند هر چیزی که از من بیرون بیاید، شان و شخصیت رجب‌زاده را نشان می‌دهد.»

مهدی رجب زاده

رجب زاد‌ه در ادامه با اشاره به اخلاقش در دنیای حرفه‌ای ایران اضافه کرد: «من به لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرم 20 سال در این فوتبال بازی کرده‌ام، اما در کل فوتبال من یک نقطه تاریک نیست. الهی شکر همه من را می‌شناسند. چه در زمان بازی  و چه حالا و از این به بعد هم تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت که برمبنای صداقت و راستگویی کارم را پیش ببرم. می‌گویند از کوزه همان تراود که در اوست. یک چیزهایی در این فوتبال مشخص است و همه اهالی فوتبال به آن واقف هستند.» 

بخش پایانی حرف‌های مهدی رجب زاده اینطور مطرح شد: «من نمی‌خواستم جواب بدهم و واقعا هم خیلی برایم مهم نیست. چون به قول آقای مهران مدیری وقتی می‌دانید کارتان درست است، نباید به کسی توضیح بدهید و جواب بدهید. خدا هم شاهد است. من رجب زاده باید حرمت نگه دارم و یادم نرود چه کسانی به من کمک کردند. اینکه آقایان یاوری، پیروانی، کربکندی و بقیه عزیزان چه کارهایی برای من کرده‌اند. من اصولی را یاد گرفته‌ام که سلامت کاری، صداقت و راستگویی را حفظ کنم. در شرایط سخت خودم را کنترل کنم. بتوانم رفتاری داشته باشم که شان و جایگاه خودم را حفظ کنم و روز به روز بالا ببرم. به هر حال هر کسی در حد شان و شخصیت خودش صحبت می‌کند و این چیزها در فوتبال وجود دارد.»

رجب زاده در پایان به تشکر از مدیران باشگاه فجر و هواداران پرداخت و گفت: «باید در پایان از سردار بوعلی و آقای مفتاحی که به من اعتماد دوباره کردند، تشکر کنم. هواداران فجر هم مطمئن باشند که من، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش‌مان را برای رقم زدن اتفاقی خوب در شیراز به کار خواهیم گرفت.»

 

ارسال نظر

پربازدیدترین