|
| کد مطلب: ۱۱۵۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

لقب جدید ستاره رئال: سگ جنگجوی انگلیسی!

رسانه‌های انگلیسی به جود بلینگام که دیروز رسما به رئال مادرید پیوست لقبی عجیب داده‌اند که به صحبتهای او در جریان جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی این کشور برمی‌گردد.

لقب جدید ستاره رئال: سگ جنگجوی انگلیسی!
منبع: ورزش3 |

رئال مادرید با خرید جود بلینگام بازیکنی را در اختیار گرفت که در عین جوانی نشان داده فوتبالیستی پخته است. این را می‌توان در نقش و اهمیت او در تیم ملی انگلیس در جریان جام جهانی 2022 قطر دید.

بلینگام با اینکه جوان‌ترین بازیکن دعوت شده به تیمی ملی توسط گرت ساوت‌گیت بود اما در قطر به یکی از بهترین ستاره‌های سه‌شیرها تبدیل شد. پیش از دیدار انگلیس و فرانسه در یک‌چهارم نهایی جام جهانی بلینگام در یک مصاحبه گفت قصد دارد مثل سگی جنگجو به میدان برود و تا آخرین لحظه به حریف رحم نکند. با اینکه انگلیسی‌ها مقابل فرانسه شکست خوردند اما این مصاحبه بلینگام مورد توجه قرار گرفت و او را کشورش بیشتر محبوب کرد.

  جود بلینگام

بعد از قطعی شدن انتقال بلینگام به رئال مادرید روزنامه انگلیسی سان تیتر اصلی صفحه اول خود را به بلینگام اختصاص و به مصاحبه او در قطر ارجاع داد. سان از تیتر "من سگ جنگجو هستم" در کنار عکس بلینگام استفاده کرد. این جمله‌ای مشهور در زبان انگلیسی است که در یکی از آثار ویلیام شکسپیر با عنوان تراژدی ژولیوس سزار از دهان مارک آنتونی بیرون می‌آید.

مصاحبه بلینگام در قطر که باعث استفاده از این تیتر و لقب جدید او در انگلیس شده است از این قرار بود:" من در هر بازی با این ذهنیت به زمین می‌روم که هر مسابقه یک جنگ است و فوتبالیست باید برای نبرد آماده باشد. وقتی شما در درون‌تان یک سگ جنگجو داشته باشید موفق می‌شوید. این چیزی است که با آن به دنیا می‌آیید. من اگر این سگ جنگجو را درونم نداشتم نمی‌توانستم در فوتبال پیشرفت کنم. من بیرون از زمین آدم آرامی هستم ولی وقتی وارد میدان می‌شوم انگار چیزی روحم را تسخیر می‌کند. در زمین به جز هم‌تیمی‌هایم هیچ دوستی ندارم".

 جود بلینگام

ارسال نظر

پربازدیدترین