|
| کد مطلب: ۱۱۵۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

نکته مبهم در نامه خداحافظی ساپینتو از استقلال

پست اینستاگرامی ریکاردو ساپینتو نکته مهمی داشت و آن عدم پیشنهاد به سرمربی پرتغالی است.

نکته مبهم در نامه خداحافظی ساپینتو از استقلال
منبع: ورزش3 |

ریکاردو ساپینتو در شرایطی برای همیشه استقلال را ترک کرد که در متن پست خداحافظی او از هواداران استقلال، نکته مهمی وجود داشت. جایی که او عنوان کرده بود: برخلاف آنچه نشان داده می‌شود، من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه استقلال دریافت نکرده یا آن را رد نکرده‌ام. پیوند اعتماد من و هیئت مدیره کاهش یافته است. در نتیجه، تصمیم گرفتم به دنبال راهی متفاوت باشم.

از زمان حضور حجت کریمی روی صندلی مدیرعاملی، او به دنبال مذاکره با سرمربی پرتغالی جهت تمدید قرارداد بود. هر چند که حضور وی موقتی و تا زمان برگزاری مجمع عمومی باشگاه بود، ولی وی اختیار تام داشت تا برای حفظ یا جدایی ساپینتو تصمیم‌گیری کند.

در هفته‌های گذشته نیز جلساتی میان کریمی و ساپینتو و همچنین مدیربرنامه‌های او برگزار شد اما همگی بدون نتیجه خاصی به پایان رسید. حجت کریمی مدعی بود که سرمربی پرتغالی خواستار عقد قراردادی دو یا سه ساله و افزایش 200 هزار یورویی قرارداد پایه بوده است و به همین دلیل زیر بار این موضوع نرفته است.

در خبرها عنوان شد که باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به ساپینتو، از او خواسته است تا با امضای قراردادی که تابستانی سال گذشته برای فصل دوم امضا شده، به فعالیتش در این باشگاه ادامه دهد، اما در نهایت طرفین به توافق نرسیدند تا مرد پرتغالی از جمع آبی‌ها جدا شود.

با این حال، ادعای ساپینتو مبنی بر اینکه او پیشنهاد قابل توجهی دریافت نکرده یا آن را رد نکرده است، می‌تواند باعث شک و تردیدهایی شود که در این میان حق با کدام یک از طرفین است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین