|
| کد مطلب: ۱۱۵۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

شوک به مورینیو: زانوی آبراهام زیر تیغ جراحی

باشگاه آاس رم رسما اعلام کرد تامی آبراهام، مهاجم انگلیسی این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

شوک به مورینیو: زانوی آبراهام زیر تیغ جراحی
منبع: ورزش3 |

تامی آبراهام در آخرین بازی فصل تیمش رم که مقابل اسپتزیا برگزار شد از ناحیه زانو آسیب دید. دقایقی پیش باشگاه آاس رم رسما تایید کرد که آبراهام در لندن تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. علت جراحی این ستاره انگلیسی پاره شدن رباط صلیبی او است.

در بازی یکشنبه شب رم مقابل اسپتزیا، تامی آبراهام بعد از برخورد شدیدی که با بازیکن حریف داشت به زمین افتاد و با استفاده از برانکارد به بیرون منتقل شد. از همان زمان مشخص بود که مصدومیت ستاره انگلیسی جدی است اما مورینیو و مدیران رم امیدوار بودند کار او به جراحی کشیده نشود.

تامی آبراهام

در بیانیه جالوروسی اشاره شده که تامی آبراهام امشب در بیمارستان کرامول در شهر لندن جراحی خواهد شد. این عمل توسط دکتر اندی ویلیام و با حضور ماسیمو مانارا، پزشک تیم رم، انجام می‌شود.

آبراهام تا چند روز در این بیمارستان در شهر لندن خواهد ماند و سپس فرایند ریکاوری بعد از جراحی را زیر نظر کادر پزشکی باشگاه رم آغاز خواهد کرد.

با اینکه رم در بیانیه خود اعلام نکرد که بهبود و بازگشت مهاجم انگلیسی به تمرین‌ها چه زمانی اتفاق خواهد افتاد اما با توجه به ماهیت جراحی به نظر می‌رسد او دست کم شش تا هشت ماه از میادین دور باشد. این برای مورینیو و جالوروسی بدترین خبر ممکن بود چرا که آنها مهاجم انگلیسی‌شان را دست‌کم در بخش عمده‌ای از نیم‌فصل آینده در اختیار نخواهند داشت. 

تامی آبراهام

 

ارسال نظر

پربازدیدترین