|
| کد مطلب: ۱۱۵۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

دختر مارادونا: ناپولی نگذاشت به استادیوم پدرم بروم!

دالما مارادونا، دختر دیه‌گو مارادونا، با حمله به اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، او را متهم کرد که مانع از حضورش در جشن قهرمانی ناپولی در سری آ شده است.

دختر مارادونا: ناپولی نگذاشت به استادیوم پدرم بروم!
منبع: ورزش3 |

دالما مارادونا، دختر اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین و باشگاه ناپولی دیه‌گو مارادونا، با حمله تند به رئیس این باشگاه ایتالیایی او را متهم کرد که مانع از ورود او به استادیوم خانگی ناپولی شده و او نتوانسته در استادیومی که نام پدرش را بر خود دارد در جشن قهرمانی این تیم در سری آ شرکت کند.

 ناپولی مارادونا

ناپولی در این فصل موفق شد برای وسمین بار در تاریخش فاتح سری آ شود. دیه‌گو مارادونا، پدر دالما، اسطوره بزرگ ناپولی و شهر ناپل است که در فاصله سالهای 1984 تا 1990 در این تیم بازی کرد تا به چهره‌ای قدیس‌وار در این شهر ایتالیایی تبدیل شود.

دختر مارادونا می‌گوید به همراه مادرش برای شرکت در جشن قهرمانی ناپولی به شهر ناپل سفر کرده اما به دستور اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه، مانع از حضورش در استادیومی شده‌اند که نام آن استادیوم دیه‌گو مارادونا است.

 ناپولی مارادونا

دالما مارادونا در این باره گفت:" من نیامده بودم که کسی از من تقدیر کند. نه، بعد از سالها برگشتم تا عشقی که این شهر به پدرم دارد را احساس کنم. می‌خواستم در کنار مردمی باشم که برای پدرم گریه می‌کنند و او را دعا می‌‌کنند. عشقی واقعی و باشکوه. ولی روی صبحتم با رئیس باشگاه است، تو ورود من به ورزشگاهی که به اسم پدرم است را ممنوع کردی ولی نمی‌دانی هر کسی که در ناپل دیدم من را در آغوش کشید و گفت عاشق پدرم است. و البته آنها از خجالت تو درآمدند!"

ناپولی مارادونا

ارسال نظر

پربازدیدترین