|
| کد مطلب: ۱۱۵۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد جدید الهلال به مسی تکذیب شد

پس از جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، شایعات پیرامون پیشنهاد الهلال عربستان به این فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود رسیده است.

پیشنهاد جدید الهلال به مسی تکذیب شد
منبع: ورزش3 |

در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی نجومی برای جذب لیونل مسی ارائه داده است، باشگاه پاری سن ژرمن هفته گذشته به صورت رسمی از جدایی این فوق ستاره آرژانتینی پس از پایان قراردادش با این باشگاه خبر داد.

با این حال مسی همچنان تصمیمی برای آینده خود نگرفته و همین موضوع هم باعث شد صبح امروز برخی از رسانه‌ها مدعی شوند که الهلال پیشنهاد جدیدی برای جذب مسی ارائه داده است.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان در اروپا، در این باره نوشت: منابع نزدیک به الهلال هرگونه پیشنهاد جدیدی به مسی را تکذیب کردند.

او تاکید کرد: پیشنهاد الهلال به مسی که آپریل گذشته مطرح شد، هنوز روی میز است و شامل دستمزدی نزدیک به یک میلیارد یورو در طی دو سال خواهد بود.

رومانو همچنین گفت: اینتر میامی هفته گذشته پیشنهاد رسمی خود را برای جذب مسی ارائه کرد و همه همچنان منتظر تصمیم نهایی این فوق ستاره فوتبال برای آینده خود هستند.  

لازم به ذکر است این اخبار در شرایطی مطرح می‌شود که بارسلونا به روش‌های مختلف به دنبال بازگرداندن ستاره سابق خود است که در تابستان 2021 از این تیم جدا شده بود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین