|
| کد مطلب: ۱۱۵۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

حواشی، بازیکن ناراضی استقلال را شاعر کرد!

بازیکن خبرساز استقلال به واسطه فسخ یکطرفه قرارداد خود با حواشی عجیبی روبه‌رو شده است.

 حواشی، بازیکن ناراضی استقلال را شاعر کرد!
منبع: ورزش3 |

شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که ابوالفضل جلالی قرارداد خود را با استقلال فسخ نکرده است. موضوعی که با اخبار منتشر شده قبلی متضاد بود.

این مساله امروز با واکنش مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ مواجه شد. طاهری اعلام کرد که این فسخ یک طرفه از سوی جلالی صورت گرفته و استقلال اگر اعتراضی دارد ، باید از طریق کمیته تعیین وضعیت اقدام کند.

همچنین علی امیری معاون باشگاه استقلال نیز درمصاحبه‌ای اعلام کرد که فسخ جلالی غیرقانونی بوده و او به واسطه بندی که در قراردادش وجود داشته، نمی‌توانسته قرارداد خود را حتی با وجود عدم دریافت مطالبات فسخ کند.

در چنین شرایطی جلالی که فعلا سکوت اختیار کرده و مشخصا از شرایط خود در فصل گذشته در استقلال ناراضی است، با یک استوری در صفحه شخصی اش به ماجراهای پیش آمده طعنه زد.

جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 که بعد از این تورنمنت به واسطه بازی نکردن در استقلال جایگاه خود در تیم ملی را نیز از دست داد، با چند بیت شعر به حواشی پاسخ داده است.

جلالی نوشته است: «یه اشعاری دارم در دل، اگر گویم زبان سوزد؛ اگر پنهان کنم در دل، ترسم که استخوان سوزد و اگر بیرون کنم از دهن، ترسم کل جهان سوزد! خدایا هزاران بار شکرت.»

 ابوالفضل جلالی

باید منتظر ماند و دید کشمکش میان باشگاه استقلال و ابوالفضل جلالی در نهایت به کجا می‌رسد و چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین