|
| کد مطلب: ۱۱۴۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

اقدام عجیب سرمربی تیم ملی/ همه پرسپولیسی‌ها خط خوردند!

حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان با اینکه یک پرسپولیسی تمام عیار است در انتخاب لیست نهایی این تیم هیچ بازیکن پرسپولیسی را انتخاب نکرده است!

اقدام عجیب سرمربی تیم ملی/ همه پرسپولیسی‌ها خط خوردند!
منبع: خبر ورزشی |

تیم ملی نوجوانان به زودی با هدایت حسین عبدی در مسابقات جام ملت‌های نوجوانان آسیا در تایلند حاضر می‌شود و در صورت صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها به مسابقات جام جهانی نوجوانان راه پیدا می‌کند.

حسین عبدی با وجود اینکه سال‌های سال برای پرسپولیس بازی کرده هیچ بازیکنی را از تیم پرسپولیس برای حضور در لیست نهایی تیم ملی نوجوانان انتخاب نکرده است.

او امروز نام ۲۳ بازیکن را برای همراهی تیم ملی نوجوانان در سفر به تایلند لیست کرده که نام هیچ بازیکنی از تیم نوجوانان پرسپولیس در آن به چشم نمی‌خورد.

حسین عبدی در پاسخ به این سوال گفت: من تمام عمر فوتبالی ام را در پرسپولیس گذراندم و از نوجوانی تا زمانی که خداحافظی کنم، در این بازی کردم. این تیم یا هر تیم ملی دیگر رنگی نیستند. خودم آرزو داشتم که بازیکنان توانمندی اگر در استقلال و پرسپولیس یا هر تیم دیگری بود در تیم ملی حضور داشته باشد. این بازیکنان را از میان ۱۶، ۱۷ هزار نفر دیدم و انتخاب کردم. اگر کسی از سرخابی‌ها هم خوب بود انتخاب می‌شد، در نهایت امیدوارم وقتی این بازیکنان بازی می‌کنند، همه لذت ببرند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین