|
| کد مطلب: ۱۱۴۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

لژیونرهای زیادی در راه داریم

میرشاد ماجدی می‌گوید حضور اینفانتینو در مسابقات کافا می‌تواند به این تورنمنت اعتبار ببخشد.

لژیونرهای زیادی در راه داریم
منبع: ورزش3 |

میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته جوانان در مورد وضعیت رده‌های مختلف سنی تیم ملی ایران توضیح داد که این مصاحبه را می‌خوانید:

*استعدادیابی کمیته جوانان: ما در مجموع سی هزار بچه را در چهار رده سنی که یکی بانوان و سه‌تایش آقایان است طی یک سال و نیم اخیر استعدادیابی کردیم و نتیجه آن تیم زیر ۲۰سالی بود که در ازبکستان تا مرحله مقدماتی را پیروز شد و در مرحله یک چهارم در دقیقه ۹۰ حذف شد ولی رسالت‌مان که پشتوانه‌سازی برای المپیک هست را به خوبی انجام دادیم. چند بازیکن ما در تیم بزرگسال دعوت شدند و خیلی از آنها لژیونر می‌شوند.

*اعزام تیم ملی نوجوانان: امروز تیم نوجوانان آخرین تمرین‌شان را در تهران انجام می‌دهند و ده روز قبل از مسابقات که بحث تطابق بیولوژیک را داشته باشند وارد تایلند می‌شوند. دو بازی دوستانه را پیشبینی کردیم. امید این را دایم که به جام جهانی صعود کنیم.

*ناکامی تیم ملی جوانان از صعود به جام جهانی: اگر می‌رفتیم و در جام جهانی بازی می‌کردیم خیلی بهتر بود و فرهنگ فوتبالی و تجربه بازیکنان فرق می‌کرد. آدم حسرت می‌خورد که ای کاش می‌توانستیم بیشتر برنامه‌ریزی کنیم و بیشتر فکر کنیم.

*لژیونر شدن حزباوی از تیم جوانان: حزباوی هم لژیونر شد و هم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. من قبل از مسابقات‌شان اعلام کردم از این ۲۳ بازیکن حداقل، ۱۴ ۱۵تای آنها را در تیم امید و بزرگسالان خواهید دید. مشکل ما بحث کار گروهی است که تجربه خوبی باید بگیریم.

*بحث مفید بودن کافا برای تیم ملی: در رابطه با کافا، این اولین دوره هست که بزرگسالان برگزار می‌شود. جای سوال برای من هم هست که کافا همیشه زیر ۱۴سال برگزار می‌کرد و الان برعکس شده است و روی آوردند به تیم‌های A آسیا. حضور اینفانتینو در کافا را باید به فال نیک بگیریم و وجهه آن افزایش پیدا کرد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین