|
| کد مطلب: ۱۱۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد

عکس| شادی عجیب مهاجم پرسپولیس پس از قهرمانی

عیسی آل‌کثیر در جشن قهرمانی پرسپولیس، شمایل منحصر به فردی داشت.

عکس| شادی عجیب مهاجم پرسپولیس پس از قهرمانی

 شاید چند ماه پیش کسی فکرش را هم نمی‌کرد که عیسی جزئی از تیم قهرمان پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی باشد. اما او بعد از چند تمرین خصوصی و البته یک جلسه سرپایی مهم در استادیوم کاظمی با یحیی گل‌محمدی، با عقد قراردادی شش ماهه به پرسپولیس بازگشت.

مهاجم جنوبی سرخپوشان در چند بازی درخشید و دروازه سپاهان، استقلال، گل‌گهر و... را گشود تا به چهره اصلی سرخپوشان تبدیل شود و جای مهدی عبدی را در ترکیب اصلی بگیرد. او که دربی رفت را از جلوی تلویزیون و دربی برگشت را از روی نیمکت آغاز کرده بود، با همین درخشش خود را به ترکیب سرخپوشان تحمیل کرد و در نهایت یک بزم فوق‌العاده را سپری کرد.

در لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس مشغول لایو اینستاگرام و سلفی بودند، عیسی قیچی برداشت و به سمت دروازه پرسپولیس رفت و حدود دو متر مربع از تور دروازه را بُرید و سپس همراه خود به روی استیج آورد.

آل‌کثیر در حالی این اقدام جالب و تعجب‌برانگیز را انجام داد که این کار امری مرسوم در جشن‌های قهرمانی محسوب می‌شود و در پایان جام جهانی نیز ستاره‌های تیم قهرمان و یاران لیونل مسی نیز بخشی از تور دروازه لوسیل را بریدند تا یادگاری با خود به بوئنس آیرس ببرند.

عیسی تور را مثل دامن‌های عربی به کمر خود بست و بعد از اینکه مدال را گرفت، به سوی دیگر بازیکنان رفت و بعد از چند کاپیتان اصلی، جام را نیز بالای سر خود بُرد تا به چهارمین جام قهرمانی با پرسپولیس، بوسه بزند.

ارسال نظر

پربازدیدترین