|
| کد مطلب: ۱۱۴۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

حرکت عجیب فرهاد مجیدی در یک رستوران اماراتی! /عکس

فرهاد مجیدی ستاره پیشین تیم استقلال با منتشر کردن تصویر جالبی در صفحه مجازی اش از تیپ و استایل تازه اش در امارات رونمایی کرده است.

حرکت عجیب فرهاد مجیدی در یک رستوران اماراتی! /عکس
منبع: خبر ورزشی |

در حالیکه فرهاد مجیدی قرارداد اش را با اتحاد کلبا برای یک فصل دیگر تمدید کرده است. اما هنوز شایعات عجیبی پبرامون این پیشکسوت فوتبال در رسانه های داخلی منتشر می شود.

چرا که گروهی از رسانه ها مدعی شده اند که فرهاد مجیدی به زودی جایگزین ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم استقلال خواهد شد.

با این وجود اغلب دوستان نزدیک فرهاد مجیدی این اخبار حاشیه ای را رد کرده اند. همچنین آنها با صراحت تمام اعلام کرده اند که این ستاره اسبق حتی تا ده سال دیگر هم به این باشگاه باز نخواهد گشت.

در همین‌ راستا اکنون این ملی پوش سابق تصویر جالبی از خودش را برای طرفداران اش در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

نکته جالب این استوری داشتن عینک دودی مجیدی داخل یک رستوران اماراتی و تیپ اسپرت او است.

فرهاد مجیدی

 دوست فرهاد مجیدی از زمان بازگشت سرمربی محبوب استقلال گفت!

فرهاد مجیدی جدا از اینکه قرارداد خود را با تیم اتحاد کلبا تمدید کرده در حال برنامه‌ریزی برای خریدهای جدید است و اولین بازیکن جدید را هم برای این تیم به خدمت گرفت. طبق اعلام باشگاه اتحاد کلباء خالد الدرمکی هافبک اماراتی اولین خرید این باشگاه در تابستان است.

صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی هم در مورد بازگشت این مربی به استقلال به صراحت صحبت کرد. زمانی که از این مربی پرسیده شد آیا ممکن است به استقلال برگردید؟ گفت: بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ممکن است ۱۰ سال بعد رخ دهد.

فرهاد مجیدی در اولین فصل حضور خود در تیم اتحاد کلباء موقعیت این تیم را در جدول رده بندی سه پله بهبود بخشید.

پیش از حضور فرهاد در تیم اماراتی اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات یازدهم شد اما با فرهاد مجیدی در اولین فصل حضور هشتم شد. اتحاد کلبا امیدوار است در فصل پیش رو مسابقات به نتایج بهتری به همراه فرهاد مجیدی دست پیدا کند.

در روزهای اخیر اینطور گفته شد اگر استقلال قرارداد با ریکاردو ساپینتو را تمدید نکند، باید شاهد بازگشت فرهاد مجیدی به تیم آبی باشیم در حالی که فرهاد در حال برنامه ریزی برای آینده ای بهتر در تیم اتحاد کلباء است.

به نظر او این بار در شرایطی به تیم برمی‌گردد که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین