|
| کد مطلب: ۱۱۳۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد

دورهمی مدیرعامل و اسطوره‌ها در حاشیه تمرین

دربی‌بازترین پیشکسوت‌های پرسپولیس در اردوگاه سرخ + عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز، میزبان اسطوره‌های تاریخ باشگاه خود بود.

دربی‌بازترین پیشکسوت‌های پرسپولیس در اردوگاه سرخ + عکس
منبع: ورزش3 |

 رضا درویش امروز خود راهی محل تمرین سرخپوشان شد تا هم از نزدیک تمرین را نظاره کند و با مدیر و سرمربی تیم گفتگو کند و هم میزبان تعدادی از قدیمی‌های پرسپولیس باشد. او همراه مشاور خود، محمود خوردبین که خود از اسطوره‌ها و شناسنامه‌های باشگاه است راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد.

میهمان ویژه  تمرین سرخ‌ها علی پروین بود که یکی از دربی‌بازترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. او که با ۳۴۱ بازی و ۴۶۷ بار مربیگری برای پرسپولیس، به نظر تا همیشه دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد در دربی هم صاحب رکورد است. او با ۲۰ بار حضور رکورد بیشترین بازی در دربی را در میان بازیکنان دو تیم دارد و با ۲۵ بار نشستن روی نیمکت نیز رکورد بیشترین سرمربیگری در دربی را به خود اختصاص داده است.

 پرسپولیس

البته که به نظر می‌رسد محمود خوردبین در مجموع سمت‌های مختلف که در پرسپولیس داشت، بیشترین دربی‌ها را تجربه کرده باشد و البته تنها کسی است که در هر دو گانه قهرمانی لیگ و حذفی کشور، حضور داشته است. او به اتفاق بهمن صالح‌نیا و علی دایی با فتح سه جام حذفی در صدر فهرست فاتحان این جام نیز قرار دارد.

علاوه بر آنها، رضا شاهرودی نیز این تمرین را از نزدیک نظاره کرد و کیت شماره ۱۶ پرسپولیس که در حال حاضر متعلق به مهدی عبدی است را دریافت کرد.

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

ارسال نظر

پربازدیدترین