|
| کد مطلب: ۱۱۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

پدرخوانده مونیخ: همه راه‌ها به هوینس ختم می‌شود

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در یادداشتی درباره بحران باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف آنچه تصور می‌شود قدرت در این باشگاه در دست یک پدرخوانده پشت پرده است: اولی هوینس.

پدرخوانده مونیخ: همه راه‌ها به هوینس ختم می‌شود
منبع: ورزش3 |

باشگاهی مدرن؟ ساز و کاری متحد؟ اگر تصورتان از بایرن مونیخ این بود حتما پس از تماشای تصاویر جشن قهرمانی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی کلن باید در این دیدگاه تجدیدنظر کنید.

آنچه در روزهای گذشته در باشگاه بایرن مونیخ اتفاق افتاد تاثیری ماندگار بر این باشگاه و بر فوتبال آلمان خواهد گذاشت. دیروز بعد از ظهر بایرنی‌ها که به مونیخ برگشته بودند جشن قهرمانی را در بالکن شورای شهر برگزار کردند. هربرت هاینر، رئیس باشگاه، کریستین دریسن، مدیر اجرایی جدید در کنار حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی اخراج شده دیده می‌شد.

 پدرخوانده مونیخ

در کنار این مدیران قدیم و جدید بازیکنان بایرن مونیخ با جام‌شان دیده می‌شد. مشخص بود بایرن مونیخ می‌خواهد این تصویر را از خود به دنیا مخابره کند: باشگاهی متحد که اعضایش همه در کنار هم برای قهرمانی شادی می‌کنند. باشگاهی مدرن و ساز و کاری متحد.

 مونیخ

اما این تصاویر دلخواه باشگاه در ذهن فوتبال‌دوستان ماندگار نخواهد شد. اگر بخواهید تصویر واقعی باشگاه را ببینید باید کمی دقیق‌تر نگاه کنید.

دیروز بعد از ظهر خبری از اولی هوینس روی بالکن جشن قهرمانی نبود. اما حضور اولی هوینس را باید در مصاحبه‌ای دید که او در همان روز با نشریه کیکر انجام داد. اولی برای اینکه برای مخاطب مطلع روشن کند که قدرت اصلی در بایرن مونیخ در دست چه کسی است گفت از استخدام اولیور کان به عنوان مدیر ارشد پشیمان بوده و دیگر نمی‌خواسته او در این سمت باشد.

 مونیخ

اولی هوینس در حال حاضر به عنوان پدرخوانده بایرن مونیخ در پشت پرده همه تصمیم‌های اصلی حضور دارد. مشخص نیست بعد از بحران اخیر آرامش چه زمانی به بایرن برخواهد گشت ولی یک چیز روشن است: بایرن مونیخ همچنان باشگاهی است که تنها کارهایی را انجام می‌دهد که اولی هوینس بخواهد. این تصویری است که از بایرن در ذهن‌ها خواهد ماند. 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین