|
| کد مطلب: ۱۱۳۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد غیررسمی بارسلونا به لئو رسید

دستمزد مسی در بارسا: یک یورو بیشتر از لواندوفسکی!

یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.

دستمزد مسی در بارسا: یک یورو بیشتر از لواندوفسکی!
منبع: ورزش3 |

لئو مسی مثل سال گذشته فصل را با قهرمانی در لیگ یک فرانسه به پایان برده و حالا که فصل آخر قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان رسیده از این پس می‌تواند با خیال راحت به بررسی پیشنهادهایی بپردازد که در اختیار دارد.

مسی دیشب تک‌گل تیمش را وارد دروازه استراسبورگ کرد تا با پایان بازی با تساوی 1-1 پاری سن ژرمن قهرمانی‌اش در لیگ یک را قطعی کند. دو پیشنهاد اصلی‌ای که لیونل مسی در مقابل خود می‌بیند، یکی پیشنهاد نجومی الهلال عربستان و همچنین پیشنهاد به نسبت متواضعانه بارساست.

روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا امروز مدعی شد بارسلونا شرایطی که قادر است برای بازگشت لئو مسی به او ارائه بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است و حالا ستاره آرژانتینی می‌داند در صورت بازگشت به بارسا چه شرایطی در انتظار او خواهد بود.

مسی

خوان لاپورتا در ماه فوریه با پدر و مدیر برنامه‌های لئو، خورخه مسی، دیدار کرد و مذاکرات بین دو طرف از آن زمان ادامه داشته است. مسی و پدرش خواهان این بودند که بارسا به صراحت اعلام کند در صورت امضای قراردادی دو ساله تکلیف دستمزد او چه خواهد بود.

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا برای اینکه بتواند پیشنهاد کتبی و رسمی خود را به مسی ارائه بدهد باید منتظر چراغ سبز و تایید لالیگا بماند تا برنامه اقتصادی‌اش توسط لیگ اسپانیا تایید شود. این روزنامه می‌گوید در سوال از منابع نزدیک به لئو مسی از آنها این جواب را دریافت کرده که هیچ پیشنهاد کتبی‌ای از بارسا دریافت نکرده‌اند، ولی شرایط بارسا به اطلاع مسی و پدرش رسیده است.

بر اساس این گزارش بارسلونا معتقد است در صورت اضافه شدن لیونل مسی به ترکیبش درآمد باشگاه دست‌کم 25 درصد افزایش خواهد یافت. اما بارسا برای استفاده از قراردادهای تجاری با اسپانسرهای لئو مسی باید ترتیبی بدهد تا او بین بازیکنان بلوگرانا بیشترین دستمزد را داشته باشد. با توجه به اینکه لالیگا نظارت شدیدی روی لیست دستمزدهای باشگاه دارد بارسا به پدر لئو مسی اطلاع داده که در صورت انتقال او دستمزدش یک یورو بیشتر از روبرت لواندوفسکی خواهد بود و به این ترتیب در صدر لیست دستمزدهای باشگاه قرار می‌گیرد.

مسی

ارسال نظر

پربازدیدترین