|
| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

رکورد خیره کننده پرسپولیس/ ۸ پیروزی متوالی خارج از خانه برای یحیی گل محمدی!

پرسپولیس همان طور که پیش بینی می شد توانست تیم هوادار را در نیمه نهایی جام حذفی شکست داده و حریف استقلال در فینال این رقابت ها شود.

رکورد خیره کننده پرسپولیس/ ۸ پیروزی متوالی خارج از خانه برای یحیی گل محمدی!
منبع: خبر ورزشی |

دو تیم پرسپولیس و هوادار در این دیدار آمارهای جالبی به ثبت رساندند که در زیر از نظرتان می گذرد؛

۱- تیم هوادار در ۵ بازی اخیر خودش شکست را تجربه نکرده بود اما شاگردان ساکت الهامی در ششمین دیدار تسلیم سرخپوشان تهرانی شده و حضور در فینال جام حذفی را از دست دادند.

۲- تیم هوادار در ۱۱ بازی اخیر خود ( قبل از بازی نیمه نهایی حذفی با پرسپولیس) فقط یک کلین شیت داشته است. این تیم مقابل پرسپولیس نیز ۳ گل دریافت کرد تا ترک عادت نکرده باشد!

۳- تیم هواداربا احتساب بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس، برای ششمین بار متوالی نتوانست در دیدار خانگی به پیروزی برسد. این تیم میزبان خوبی برای حریفان از جمله پرسپولیس نشان داد.

۴- تیم پرسپولیس در دو دیدار اخیر خود ( پیش از نیمه نهایی جام حذفی) میانگین ۳ و نیم گل زده در هر بازی را به ثبت رسانده بود ولی نتوانست این آمار خوب را مقابل هوادار حفظ کرده و فقط ۳ گب به این تیم زد! البته پرسپولیسی ها به ویژه در نیمه اول فرصت های خیلی خوبی را از دست دادند.

۵- تیم پرسپولیس تا به حال در دیدارهایش خودش به میزبانی تیم هوادار نباخته بود و این بار نیز توانست این رکورد را حفظ کرده و به برتری ۳ بریک برسد.

۶- تیم پرسپولیس اما رکوردی خیره کننده را در فصل جاری به ثبت رساند. شاگردان یحیی گل محمدی پیش از بازی با تیم هوادار در ۷ بازی متوالی خارج از خانه خود به پیروزی رسیده بودند و این آمار عالی را به ۸ برد پشت سر هم رساندند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین