|
| کد مطلب: ۱۱۳۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس حریف استقلال در فینال شد/ شاگردان یحیی در یک قدمی دومین جام

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار با برتری شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت.

پرسپولیس حریف استقلال در فینال شد/ شاگردان یحیی در یک قدمی دومین جام
منبع: خبر ورزشی |

 دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی بین تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین آغاز شد که این تقابل در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به نفع پرسپولیس خاتمه یافت. گئورگی گولسیانی دقیقه ۴ از روی نقطه پنالتی، وحید امیری در دقیقه ۹ و عیسی آل کثیر گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

با این نتیجه پرپسولیس و استقلال دیدار حساس فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت‌الله پورقاز، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سپهر روزی‌طلب، محمدمهدی مهدی‌خانی، مسعود شجاعی، محمدجواد محمدی و سعید سحرخیزان.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی ترابی، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

داور: علی صفایی.

گزارش بازی:

نیمه اول:

دقیقه ۴: مهدی ترابی با نفوذ به داخل محوطه جریمه هوادار با خطای مرتضی منصوری متوقف شد و داور به نشانه پنالتی در سوتش دمید. گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۶: پس از یک و دو عالی وحید امیری و عیسی آل‌کثیر، مهاجم پرسپولیس در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان هوادار قرار گرفت که ضربه آل‌کثیر را خالدآبادی دفع کرد.

دقیقه ۸: سعید صادقی از سمت چپ خط دفاعی هوادار به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد اما پاس او به دهانه دروازه را پورقاز به بیرون فرستاد.

دقیقه ۹: ضربه کرنر سروش رفیعی پشت محوطه جریمه روی پای مهدی ترابی قرار گرفت و ضربه هافبک پرسپولیس با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۹: پس از اشتباه دروازه‌بان و مدافعان هوادار وحید امیری پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک بغل پای ساده دروازه هوادار را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۱۱: نیما انتظاری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۱۸: مهدی ترابی پس از چندین بار پاس‌های تک ضرب سرخپوشان، در داخل محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و ضربه هافبک پرسپولیس پس از برخورد با پای مدافع هوادار به کرنر رفت.

دقیقه ۱۹: سعید صادقی از سمت راست روی دروازه هوادار سانتر کرد و عیسی آل‌کثیر از روی نقطه پنالتی توپ را با اختلاف کمی به بیرون زد.

دقیقه ۲۱: مهدی‌خانی از سمت چپ خط دفاع پرسپولیس توپ را روی دروازه بیرانوند ارسال کرد که ضربه سر محمدجواد محمدی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: حسین صادقی از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به داخل محوطه جریمه نفوذ و اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او پس از برخورد به گولسیانی به کرنر رفت.

دقیقه ۲۵: ضربه سحرخیزان با نفوذ به داخل محوطه جریمه پرسپولیس و پس از دریبل اسماعیلی‌فر با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: عادل باباپور دستیار ساکت الهامی پس از دریافت کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه ۳۴: محمدجواد محمدی با نفوذ به داخل محوطه جریمه پرسپولیس با خطای پورعلی‌گنجی متوقف شد و ضربه پنالتی مسعود شجاعی با شیرجه‌ای بلند به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۶: دانیال اسماعیلی‌فر با پاس رو به عقب قصد داشت بیرانوند را صاحب توپ کند که توپ به دروازه‌بان پرسپولیس نرسید و سحرخیزان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد، اما ضربه بازیکن هوادار با بی‌دقتی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: بازیکنان پرسپولیس پس از ضربه کرنر هواداری‌ها، ضدحمله سریعی را طرح‌ریزی کردند و ۳ بازیکن پرسپولیس با دروازه‌بان هوادار تک‌به تک شدند، اما داور ضربه سعید صادقی که توپ را وارد دروازه هوادار کرده بود، آفساید اعلام کرد.

 نیمه دوم:

دقیقه۶۰: کرنر حسین ابراهیمی در محوطه جریمه با پرش علی نعمتی همراه شد که داور خطای هند پنالتی او را گرفت.

دقیقه ۶۱: اولین لمس توپ بابک مرادی ضربه پنالتی بود و او کاری که مسعود شجاعی نتوانسته بود انجام دهد را با یک شوت محکم به وسط دروازه انجام داد و دروازه بیرانوند باز شد.

دقیقه ۶۹: شوت مسعود شجاعی به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: در شرایطی که هوادار برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، سرخ‌ها یک ضدحمله خطرناک ترتیب دادند و پاس امیری به سعید صادقی با پاس در عمق به موقع او همراه شد و عیسی آل‌کثیر در موقعیت تک به تک توپ را از بین پاهای خالدآبادی وارد دروازه کرد.

دقیقه ۸۵: شوت خطرناک و ناگهانی بابک مرادی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. او در برگشت همان توپ نیز با پاس محمدی تک به تک شد اما بازهم توپ را به آسمان زد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین