|
| کد مطلب: ۱۱۳۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

رضایی: صفحه ام هک شده بود

رحمان رضایی درمورد جلسات اخیر کادر فنی تیم ملی، اظهار داشت: جلسات خوبی بود که برای برنامه‌ریزی اردوهای هفته‌های آتی، بازی‌های کافا و رقیبان‌مان برگزار می‌کنیم.

رضایی: صفحه ام هک شده بود
منبع: ایلنا |

رحمان رضایی درمورد جلسات اخیر کادرفنی تیم ملی، اظهار داشت: جلسات خوبی بود که برای برنامه‌ریزی اردوهای هفته‌های آتی، بازی‌های کافا و رقیبان‌مان برگزار می‌کنیم. همه موارد را آنالیز می‌کنیم تا هم آمادگی خیلی خوب از لحاظ روحی و فکری و هم جسمی با بازیکنانی که در شرایط ایده آل بدنی هستند، کار را جلو ببریم.

وی درمورد اینکه برخی منتقدان اعتقاد دارند سطح تورنمنت کافا پایین است و آیا حضور در این مسابقات کمکی به ما در این فیفادی می‌کند، گفت: کافا می‌تواند بازی‌های خیلی خوبی برای محک تیم ملی باشد. همیشه بازی‌هایی که نادیده گرفته می‌شوند شاید از آن ها نیز چیزهای خیلی خوبی دربیاید. بازیکنان باید خودشان را محک بزنند تا شرایط روحی و روانی و ذهنی‌شان مورد ارزیابی قرار بگیرد. همچنین بازیکنانی که جدید به تیم اضافه می‌شوند نیز می‌توانند محک خوبی بخورند. هر بازی می‌تواند برای آمادگی  هماهنگی بازیکنان خیلی مهم باشد. باید مربی هم بتواند آنچه به لحاظ فنی و تاکتیکی مدنظر دارد، در زمین پیاده کند. همه این‌ها می‌تواند عاملی برای خوب بودن کافا برای ما باشد تا به اهداف خود برسیم.

مربی تیم ملی درخصوص قرعه شاگردان امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، توضیح داد: ما تیمی فوق‌العاده داریم که بازیکنان داخلی و خارجی‌اش فوق‌العاده هستند. به لحاظ فنی، انفرادی بازیکنان تاکتیک‌پذیر و با توان بالای فنی و تکنیکی هستند. ایران همیشه جزء مدعیان بوده است. البته از سال ۲۰۰۴ به بعد تیم ملی نتوانست در جام ملت‌ها به عنوانی برسد. سعی داریم با در اختیار گرفتن تمام امکانات و بازیکنان باروحیه، بحث فنی را جلو ببریم. سرمربی دستورهای فنی را کاملا اعمال خواهد کرد. 

رضایی تاکید کرد: بازی‌ها راحت نیستند. همه تیم‌های آسیایی که در دهه‌های گذشته فوتبال آنچنانی نداشتند خودشان را به تیم‌های حتی درجه یک قاره رسانده و خیلی پیشرفت کرده‌اند. حریفان خیلی سرسختی در آسیا مثل کره جنوبی، ژاپن، استرالیا عربستان داریم‌ که حرف برای گفتن دارند و این را در جام جهانی قبلی نشان دادند. امیدوارم در بهترین حالت روحی، بدنی، تاکتیکی و .... عازم مسابقات شویم.

وی درمورد اینکه آیا برای حضور دستیار ایتالیایی در کادرفنی تیم ملی مشورتی با او شده است، توضیح داد: من اطلاعی ندارم.

مربی تیم ملی درخصوص اینکه آیا پیگیری کرده که هک شدن صفحه‌اش کار چه کسی بوده! توضیح داد: این موضوع از دست من خارج است. چگونه پیگیر باشم؟ اتفاقی رخ داد و فکر می‌کنم شخصی که برحسب اطلاع نداشتن و ناآگاهی آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد حق با من است.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین