|
| کد مطلب: ۱۱۲۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

قهرمان سابق مسترالمپیا: می‌توانستم هادی چوپان را شکست دهم/ با مصرف این داروها بچه‌دار شدن را فراموش کنید!

لکس لوئیس درباره استفاده از استروئیدها هشدار می‌دهد و ادعا می‌کند که می‌توانست در مستر المپیا، هادی چوپان و درک لانسفورد را شکست دهد.

قهرمان سابق مسترالمپیا: می‌توانستم هادی چوپان را شکست دهم/ با مصرف این داروها بچه‌دار شدن را فراموش کنید!
منبع: خبرورزشی |

فلکس لوئیس. اسطوره بدنسازی اهل کشور ولز، در دوران حرفه‌ای خود در دسته ۲۱۲ پوند به ۷ مدال طلای مستر المپیا دست پیدا کرد. او قصد داشت تا در دسته آزاد رقابت کند اما در نهایت تصمیم به کناره‌گیری از این حرفه گرفت و در سال ۲۰۲۲، این موضوع را اعلام کرد. لوئیس در پادکست اخیر «Bradley Martyn's Raw Talk» در رابطه با استفاده خود از استروئیدها صحبت کرد و با توجه به نتایج مستر المپیا ۲۰۲۲، ادعا کرد که می‌توانست قهرمان این رقابت‌ها باشد.

او به سایر بدنسازان به استفاده بیش از حد داروهای مختلف هشدار داد و گفت:

هر شخص جوانی که تصمیم می‌گیرد تا این مسیر را در پیش بگیرد، اول از همه باید این را بدانند که از هر چیزی که استفاده کنند در نهایت جواب می‌گیرند اما استفاده از ترنبولون اصلاً جالب نیست! افراد مختلفی را در باشگاه می‌بینم که تصمیم به استفاده از مواد دارویی مختلف می‌گیرند. من از هیچکدام از این مواد تا فاصله چهار هفته تا رقابت‌هایم استفاده نمی‌کردم. باور کنید این حقیقت است و من به شما دروغ نمی‌گویم.

من هیچ دلیلی به استفاده از آن‌ها در خارج از فصل نداشتم و دلیل این موضوع هم واضح بود: نباید وزن اضافه می‌کردم. اما هم‌اکنون اگر به افراد حاضر در باشگاه‌های مختلف نگاه کنید، متوجه می‌شوید که افراد بسیاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر بخواهم راستش را بگویم، باید بگویم که اگر هرروز و به‌مدت سال‌ها، قصد دارید از این موارد استفاده کنید، باید بچه‌دار شدن را فراموش کنید.

فلکس لوئیس معتقد است که می‌توانست به اولین بدنسازی تبدیل شود که در هر دو دسته آزاد و ۲۱۲ پوند مستر المپیا به قهرمانی دست پیدا می‌کند. او در این رابطه اظهار کرد:

عمیقاً باور دارم که می‌توانستم در دسته آزاد قهرمان مستر المپیا بشوم و به اولین کسی تبدیل شوم که در هر دو دسته آزاد و ۲۱۲ پوند به قهرمانی رسیده است. اما باید تمام جوانب را در نظر می‌گرفتم. اگر شما به نفر اول و دوم مستر المپیا ۲۰۲۲ نگاه کنید، متوجه می‌شوید که من می‌توانستم هردوی آن‌ها را شکست دهم. من هادی را در گذشته شکست داده‌ام و درک لانسفورد نیز قهرمانی را در دسته ۲۱۲ پوند از من گرفت و فوق‌العاده است، اما در گذشته او را نیز شکست داده‌ام. اگر من در آن رقابت شرکت می‌کردم، جذابیت آن بسیار می‌توانست افزایش پیدا کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین