|
| کد مطلب: ۱۱۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

خداحافظی چهره های نامدار پرسپولیسی؛ زوج‌ وفادار با هم رفتنی شدند

دو اسطوره باشگاه ملوان امیدوار بودند به واسطه مسئولیت اجتماعی مسئولان شهری و همچنین علاقه بی‌حد و حصر هواداران به این تیم، حمایت ویژه‌ای را در بازگشت به لیگ برتر متوجه سپیدپوشان ببینید.

خداحافظی چهره های نامدار پرسپولیسی؛ زوج‌ وفادار با هم رفتنی شدند
منبع: همشهری |

مازیار زارع و پژمان نوری در یک کار تیمی فوق‌العاده به حسرت چندساله هواداران ملوان برای حضور در لیگ برتر پایان دادند و لیگ بیست و دوم با حضور قوی سپید انزلی حال و هوای جالبی پیدا کرد.

دو اسطوره ملوانی‌ها که طی دو فصلی که این تیم را در اختیار گرفته‌اند با حضور در پست مدیرعامل و سرمربی، اتفاقات مهمی را رقم زدند، اکنون با توجه به عدم برآورده شدن انتظاراتشان در همراهی مسوولان، تصمیم به پایان همکاری گرفتند. این در حالی است که از میانه‌های فصل انتقادات آنها بارها با سیبل قرار دادن مسئولان با بی‌اعتنایی عجیبی از سوی مدیران استانی و شهری مواجه شده است. پژمان نوری و مازیار زارع طی این مدت به واسطه رفاقتی که با یکی از حامیان اصلی باشگاه داشته‌اند، بار مشکلات اقتصادی و هزینه‌ها را با همراهی رشیدپور به نتیجه رسانده بودند. حل مشکلات مالی و پرداختی به موقع و همچنین پرداخت بدهی‌های گذشته اکنون ملوان را تبدیل به یکی از باانضباط‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر کرده اما اکنون نوری و زارع ترجیح دادند ماموریت خود را در این باشگاه پایان دهند.

دو اسطوره باشگاه ملوان امیدوار بودند به واسطه مسئولیت اجتماعی مسئولان شهری و همچنین علاقه بی‌حد و حصر هواداران به این تیم، حمایت ویژه‌ای را در بازگشت به لیگ برتر متوجه سپیدپوشان ببینید اما در تمامی ماه‌های اخیر خبری از مسئولان استانی نشد. به همین منظور اکنون پژمان نوری به عنوان مدیرعامل باشگاه، پایان همکاری قطعی خود را با ملوان اعلام کرد و ضمن کناره‌گیری از مسئولیت خود، آن را در اختیار مجمع قرار داد. پژمان نوری در شرایطی باشگاه را به مجمع سپرده که آنها موفق شده‌اند تمامی بدهی‌های گذشته چه ریالی و چه ارزی را کاملا پرداخت کرده و بدون بدهی کار را در ملوان پایان دهد.

مازیار زارع نیز که موفق به صعود با ملوان به لیگ برتر به عنوان سرمربی این تیم شده بود، پیش از پایان فصل از پایان ماموریت خود روی نیمکت این تیم خبر داده بود و اکنون باید دید ملوان برای فصل جدید چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و برنامه‌های این تیم به چه شکل پیش می‌رود

ارسال نظر

پربازدیدترین