|
| کد مطلب: ۱۱۲۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

استقلال مدافع راست جدید پیدا کرد!

تراکتور اتفاقات جالبی در بازی رخ داد که به نظر این اتفاقات بیشتر زیر سایه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر قرار گرفت.

استقلال مدافع راست جدید پیدا کرد!
منبع: ورزش3 |

 اتفاقات جالب در مصاف استقلال – تراکتور تنها 8 گل در جریان یک بازی نبود که سهم استقلال 7 گل بود! بازی امید حامدی فر هافبک دفاعی آبی ها در پست مدافع راست. جالب تر اینکه روی یک صحنه او از سمت راست نفوذ کرد و با سانتر دقیق روی دروازه تراکتور موجب گلزنی آرش رضاوند شد.

بعد از مصدومیت رضا میرزایی، ریکاردو ساپینتو بالاجبار جعفر سلمانی را به میدان فرستاد. چرا که صالح حردانی پیش از این مصدوم شده بود و کوین هم روی نیمکت نبود. اما جعفر سلمانی نتوانست در پست دفاع راست مثل پست دفاع چپ خوب بازی کند و این دور از ذهن هم نبود چرا که اصلا در این پست بازی نکرده بود. به همین خاطر تراکتوری ها تلاش کردند همه حملات را از جناح راست طرح ریزی کنند. سرمربی تیم استقلال برای اینکه مانع از ادامه حملات تیم حریف از جناح راست شود، امید حامدی فر را به جای ابوالفضل جلالی به میدان فرستاد و از او خواست به سمت راست خط دفاعی برود و جعفر سلمانی هم به پست تخصصی اش برگشت.

امید حامدی فر در پست مدافع راست خوب بازی کرد. او زمانی که برای شادی پاس گلی که به آرش رضاوند داده بود، به کنار خط آمد خودش باورش نمی شد این کار را کرده است!  مربیان استقلال هم از این کار امید حامدی فر ذوق زده شده بودند. اما این پاس گل این پیام را به کادر فنی آبی ها داد که استقلال در صورتی که دستش در پست دفاع راست خالی شود، می تواند روی امید حامدی فر حساب کند. چون او نشان داد بلد است نفوذ کند و بلد است سانتر کند تا مهاجم یا هافبکی که پیشروی کرده با ضربه سر گلزنی کند.

استقلال

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین